آخرین شرایط کرونایی سربازها، در پادگان های کشور

به گزارش بلاگ پو، پادگان های کشور از جمله مراکزی هستند که در دوران کرونا باید با حساسیت بیشتری مدیریت شوند و حفظ سلامت سربازها در شرایط بحران این بیماری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آخرین شرایط کرونایی سربازها، در پادگان های کشور

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، فرزانه فراهانی- دو واژه سرباز و سربازی در ذهن خیلی از افراد تداعی گر خاطرات تلخ و شیرینی است که البته ارتباطی با اینکه زن یا مرد باشی ندارد.

همه دوستشان دارند و عموم مردم به طور ویژه حق و حقوق آن ها را محترم می شمارند و کمتر کسی را میبینی که از سربازهای وطن دفاع نکند.

یکی راننده تاکسی است و کرایه از سربازها نمی گیرد و اینطور ابراز علاقه می نماید و هزاران نفر هم سیلی خوردن سرباز خسته خط ویژه را تاب نمی آورند و برای برخورد با فرد خاطی و ادای شهادت راستین، سرباز را مورد لطف خود قرار می دهند.

خیلی از ما از روز بدرقه یکی از عزیزانمان در لحظه اعزام به خدمت سربازی خاطرات فراوان و گوناگونی داریم و گاهی یادآوری آن روزها اشک را میهمان لحظه هایمان می نماید.

اعزام برادر بزرگتر به سربازی و جای خالی او در خانه برای خود من همواره یکی از تلخ ترین لحظه هایی بوده است که مرور دوباره آن هنوز هم بعد از سالها برایم دردناک است و البته حرف پدرم با چشم هایی خیس که می گفتبرادرت به سربازی می رود تا مرد گردد را هرگز فراموش ننموده ام.

از خانواده های دیگر هم که درباره اعزام فرزندشان به خدمت سربازی پرسیدم، اغلب آن ها با لحنی آغشته به دلواپسی و دلتنگی برایم حرف زدند و این دلواپسی در شرایط فعلی که بیماری کرونا در کشور شیوع دارد، به شدت بیشتر شده است.

والدین و نگرانی از کرونا دریافت فرزند سرباز!

اخبار شرایط سربازان در طول مدت شیوع بیماری کرونا در مراکزی مثل پادگانها و سایر اماکن این چنینی، جزو مهمترین و پربازدیدترین خبرهای روز جامعه بوده است و خیلی ها سربازها را مظلوم و بی دفاع در برابر بسیاری از اجبارها می دانند.

با شرایط بهداشتی که در حال حاضر بسیاری از سربازان از پادگان محل خدمت خود گزارش می دهند، دلواپسی پدران و مادران برای فرزندشان خیلی هم بیراه نیست.

بعضی از سربازها می گویند سختی کنار آمدن با ویروس کرونا و فضای محدودی که به همراه دیگر هم دوره ای های خود در آن روزگار می گذرانند، با سختی های دیگر خیلی متفاوت است و در امان ماندن از ابعاد مختلف جسمی و روحی این بیماری مهلک و کشنده، احتیاجمند آموزش مهارت های فراوان متناسب با شرایط پیش رو است.

رعایت مسائل بهداشتی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در پادگان های سراسر کشور از جمله مواردی است که به گفته قریب به اتفاق مسئولان حوزه نظام وظیفه به خوبی مدیریت می گردد و تا کنون مشکل خاصی در مورد شیوع و وجود موارد حاد بیماری کرونا در این مراکز وجود نداشته است.

جهت حفظ سلامت سربازان و افزایش امنیت روانی آن ها و همچنین برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مسئولان پادگان های کشور باید مواردی چون پرهیز از تجمعات غیرحضوری را در دستور کار این مراکز قرار دهند.

شرایط مقابله با کرونا در پادگان های کشور مطلوب است

سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، به تشریح آخرین شرایط کرونا در پادگان های سراسر کشور پرداخت.

وی توضیح داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در حال حاضر شرایط سربازان در پادگان های سراسر کشور مطلوب ارزیابی می گردد.

سخنگوی ناجا از رعایت تمام پروتوکل های بهداشتی و دستورالعملهای مورد احتیاج جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در پادگان ها اطلاع داد و گفت: خوشبختانه این مراکز شرایط مساعدی دارند و متولیان امر در جهت حفظ سلامت سربازان در همه گیری بیماری کرونا مراقبتهای ویژه بهداشتی را لحاظ نموده اند.

سرباز نماد قهرمان وطن!

سربازها نماد قهرمان وطن و البته از مظلومترین گروههایی هستند که اگرچه مورد لطف بسیاری از مردم و بعضی از مسئولان هستند، حق و حقوق آن ها در حال حاضر در جامعه ما به خوبی ادا نمی گردد و همه این ندیدن دریافت ها انتها حال بدی می گردد که توان و انگیزه کافی برای او باقی نمی گذارد و اینگونه است که تقریبا تمام سربازها معتقد هستند که حدود 2 سال از عمر خود را تلف نموده اند.

تفکر فوق نتیجه عدم برخورداری سربازان نظام وظیفه از شرایط و امکانات مناسب و البته مشابه است و مسئولان امر در این حوزه خبرساز و پرحاشیه باید دقت نظر بیشتری را چاشنی رفتارها و برخوردهای خود نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43287

به "آخرین شرایط کرونایی سربازها، در پادگان های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کرونایی سربازها، در پادگان های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید