آمار بالای بیماران کرونایی در مشگین شهر و خستگی کادر درمانی

به گزارش بلاگ پو، رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر گفت: آمار بالای بیماران کرونایی در این شهرستان کادر درمانی را خسته کرده است.

آمار بالای بیماران کرونایی در مشگین شهر و خستگی کادر درمانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر رضا پاکدل اضافه کرد: هم اکنون تعداد فوتی های کرونا در شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل به 10 نفر و الکل به 3 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: برخی از همکاران بخش بهداشت و درمان گرفتار این بیماری شده اند و اگر تعداد پزشکان و پرستاران شهر کمتر شود شرایط سخت می شود.

دکتر پاکدل از مردم خواست در خانه بمانند تا ویروس به افراد بیشتری سرایت نکند.

فرماندار مشگین شهر نیز شب گذشته 23 اسفند با اشاره فرایند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اظهار کرد: شرایط منطقه هر روز بحرانی تر می شود.

اکبر صمدی گفت: از روز شنبه 24 اسفند نسبت به تعطیلی رسمی بازار، تمام پاساژها و مجتمع های تجاری شهر اقدام خواهد شد.

فرماندار مشگین شهر اضافه کرد: فقط نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بهداشتی و داروخانه ها باز بوده و از امشب خیابان اصلی امام حمینی حدفاصل میادین آزادی و امام توسط شهرداری مسدود خواهد شد.

صمدی گفت: شخصا از فردا به صورت میدانی و به اتفاق تمام اعضای شورای تامین در سطح شهر جمع آوری کامل دست فروشان خودروهای دوره گرد و سد معبر را پیگیری خواهیم کرد و در اجرای این طرح که تضمین کننده سلامت شهفرایندان است، کوتاه نخواهیم آمد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ها و بصورت شبانه روزی به هیچ عنوان اجازه تردد و ورود خودروهای غیربومی از جاده اهر، تبریز، اردبیل و مشگین شهر توسط نیروهای انتظامی و پلیس راه داده نمی شود.

صمدی اعلام نمود: در صورت ورود چنین خودروهایی از مسیرهای فرعی برخورد قانونی لازم انجام و در صورت تمکین نکردن مالک، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

فرماندار مشگین شهر اضافه کرد: فعالیت تاکسی ها در سه محور اصلی شهر حدفاصل میدان جانبازان تا سه راهی دروازه قدیم اردبیل ممنوع شده و از برگزاری مجالس ختم و ترحیم و عزاداری توسط اداره تبلیغات اسلامی ممانعت خواهد شد.

صمدی همچنین از ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل ها، مسافرخانه ها و سوئیت های خانگی خبر داد.

وی با رد شایعه اختصاص مدارس برای بستری کردن بیماران مشکوک به کرونا در مشگین شهر گفت: ساختمان هتل ساوالان شهرداری و مدیریت بحران به عنوان ذخیره بیمارستان و نقاهت خانه در نظر گرفته شده است.

در استان اردبیل 121 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که با توجه به تعداد جمعیت مشگین شهر بیشترین مورد را به خود اختصاص داده است.

مشگین شهر در90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21781

به "آمار بالای بیماران کرونایی در مشگین شهر و خستگی کادر درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بالای بیماران کرونایی در مشگین شهر و خستگی کادر درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید