اشتغالزایی به سبک غول فناوری آمریکا ، پردیس جدید اپل از 5 تا 15 هزار نیروی انسانی استخدام می نماید

به گزارش بلاگ پو، اپل در حال ساخت پردیس جدید خود در آستین ؛ مرکز ایالت تگزاس و جنوب ایالات متحده است. این پردیس جدید با هزینه ای 1 میلیارد دلاری ساخته می گردد و هزاران شغل جدید را تقدیم آمریکایی ها خواهد نمود.

اشتغالزایی به سبک غول فناوری آمریکا ، پردیس جدید اپل از 5 تا 15 هزار نیروی انسانی استخدام می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل برنامه هایی ویژه نیز برای شعبه های جدید خود در سیاتل، سن دیگو و کالور سیتی خواهد داشت.

محوطه پردیس آستین در کمتر از یک مایل از امکانات قدیمی تر اپل در شهر تگزاس واقع شده است که در حال حاضر 6،200 نفر (که بزرگترین گروه کارکنان آن خارج از کوپرتینو هستند) را در خود حای داده است. بر اساس اعلام تیم طراح پردیس جدید استین پیشبینی می گردد این منطقه جدید ابتدا 5000 کارمند داشته باشد و سپس ظرفیت آن در طول زمان به 15000 نفر برسد.

این پردیس شامل 50 هکتار فضای باز محافظت شده است و فضای کاری آن به طور کامل توسط انرژی تجدید پذیر (مانند تمام امکانات اپل) طراحی شده است.

انتخاب اپل برای دفاتر جدید که هر کدام بیش از 1000 نفر را استخدام می نماید، اشاره ای به جنبه های مختلف کسب و کار این شرکت دارد . درواقع انتخاب مقرهای جدید غولهای فناوری اتفاقی رخ نمی دهد و بر اساس منافع ملی شرکت ها انجام می گردد.

اپل نخستین شرکت ایالات متحده آمریکا است که موفق شد ارزش خود را به 1 تریلیون دلار درآمد برساند اما در آن موقع یعنی در ماه اوت خبری از برنامه های جدید خود منتشر نکرد و اکنون قصد دارد خبرهای جدید درمورد کار خود منتشر کند. نخستین پردیس اپل در سال 2017 شش سال پس از مرگ بنیانگذار این شرکت یعنی استیو جابز و به نام او افتتاح شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3401

به "اشتغالزایی به سبک غول فناوری آمریکا ، پردیس جدید اپل از 5 تا 15 هزار نیروی انسانی استخدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغالزایی به سبک غول فناوری آمریکا ، پردیس جدید اپل از 5 تا 15 هزار نیروی انسانی استخدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید