امیر حسینی: داور امروز سر تبریز را برید، چگونه باید نامردی می کردند؟

به گزارش بلاگ پو، پاسور با سابقه تیم والیبال شهرداری تبریز با انتقاد از شرایط داوری گفت: بعد از 33 سال بازی می دانم قوانین چیست.

امیر حسینی: داور امروز سر تبریز را برید، چگونه باید نامردی می کردند؟

به گزارش خبرنگاران، امیر حسینی پاسور کهنه کار تیم والیبال شهرداری تبریز پس از شکست 3 بر یک این تیم برابر سایپای تهران در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با اعتراض شدید به نحوه قضاوت داوران اظهار کرد: بازی پایاپای بود اما دیدید که اشتباهات داوری چه بر سر ما آورد. تیم ما پول ندارد و امکانات مان پایین است اما زمانی که 10 بازیکن جوان بدون هیچ چشم داشتی برای والیبال تبریز کوشش می نمایند نباید سرشان را اینگونه برید.

حسینی در ادامه صحبت هایش توضیح داد: واقعا نامردی دیگر چگونه است؟ پنجه ای که لیبروی سایپا در ست آخر زد در والیبال ساحلی نیز خطا بود. من نمی گویم این کارها عمدی است اما وقتی چندین بار در یک بازی شاهد این رفتار از داور هستیم کمی عصبانی می شوم. بعد از 33 سال والیبال بازی کردن می دانم قوانین چیست. تمام کلاس های داوری را نیز گذرانده ام و کاملاً به قوانین آشنایی دارم. داوران در این بازی قوانین را اشتباه اجرا کردند.

پاسور تیم والیبال شهرداری تبریز درباره نبود ویدیو چک نیز گفت: متاسفانه ویدیو چک هم در این بازی نبود. در برابر هر تیمی که می خواهد از بحران در بیاید یک اتفاقی خارج از ایران والیبال برایمان رخ می دهد.

او اضافه کرد: واقعا حیف است که کوشش های این جوانان نادیده گرفته گردد. من 14 سال قهرمان والیبال ایران شدم و این حرف ها را برای خودم نمی زنم اما در این بازی سرمان را بریدند این گونه داوری ها به والیبال آسیب می زند.

وی در پاسخ به اینکه آیا اعتراضی به کمیته داوران خواهند کرد گفت: چه اعتراضی. اگر اعتراض کنیم چه اتفاقی می افتد؟ جالب اینجاست که وقتی بازیکنان یک کلمه اعتراض می نمایند جریمه می شوند اما داوران جریمه نمی شوند. همه عوامل والیبال از بازیکن، مربی و داور گرفته در یک سطح اند و باید با آنها به یک صورت برخورد گردد. در لیگ سال جاری بسیاری از بازیکنان در تیم های شان پول نمی گیرند و صلواتی بازی می نمایند اما نباید با داوری ها کوشش جوانان به هدر رود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3233

به "امیر حسینی: داور امروز سر تبریز را برید، چگونه باید نامردی می کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حسینی: داور امروز سر تبریز را برید، چگونه باید نامردی می کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید