با نصب نرم افزار TEHRAN BUSازنزدیکترین ایستگاه و زمان رسیدن اتوبوس واحد آگاه شوید

به گزارش بلاگ پو، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: شهروندان میتوانند به وسیله نرم افزار راهنمای جامع اتوبوسرانی تهران Tehran Bus از نزدیک ترین ایستگاه و برنامه زمانبندی رسیدن اتوبوس به ایستگاه آگاه شوند.

با نصب نرم افزار TEHRAN BUSازنزدیکترین ایستگاه و زمان رسیدن اتوبوس واحد آگاه شوید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ محمود ترفع با بیان اینکه نرم افزار راهنمای جامع اتوبوسرانی تهران Tehran Bus از سال 92 تا به امروز راه اندازی شده است توضیح داد: با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های تلفن هوشمند خود اعم از اندروید و ios، ,و به وسیله GPS تلفن همراه، امکان یافتن نزدیک ترین ایستگاه ها و خطوط عبوری از آن ها در شعاع یک کیلومتری برای کاربران فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شهروندان میتوانند از این طریق برنامه های زمانبندی خطوط و زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه های انتخابی و نمایش راستا را آگاه شوند و همچنین امکان ارسال نظرات و پیشنهادات در مورد کیفیت خدمت رسانی را به شهروندان می دهد.

به گفته ترفع این سیستم ابزار مناسبی برای استفاده بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تهران در این ایام که پایتخت با شیوع بیماری کرونا روبرو است و جلوگیری از هرگونه تجمع یکی از راه های مقابله با آن و کاهش انتشار ویروس است، می باشد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اطلاع رسانی مناسب برای استفاده از این نرم افزار توضیح داد: به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان گرامی در این خصوص، استیکر های رنگی به ابعاد A3 جهت معرفی این نرم افزار تهیه و در داخل تمامی اتوبوس های بخش عمومی و خصوصی نصب شده است که شهروندان میتوانند با اسکن کد QR حک شده برای این این پوستر ها به لینک دانلود متصل و عملیات نصب نرم افزار را انجام دهند.

ترفع با بیان اینکه در حال حاضر بر روی تمام اتوبوس ها دستگاه های GPS نصب شده است یادآور شد: شهروندان که دسترسی به تلفن هوشمند ندارند نیز میتوانند با ارسال پیامک به شماره 2000111 از امکان یافتن نزدیک ترین ایستگاه و برنامه زمانبندی رسیدن اتوبوس به ایستگاه آگاه شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21605

به "با نصب نرم افزار TEHRAN BUSازنزدیکترین ایستگاه و زمان رسیدن اتوبوس واحد آگاه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نصب نرم افزار TEHRAN BUSازنزدیکترین ایستگاه و زمان رسیدن اتوبوس واحد آگاه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید