برقراری پرواز سمنان-مشهد از فردا، استقبال سمنانی ها از اولین پرواز

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به آماده شدن فرودگاه سمنان گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما جهت پروازی مشهد مقدس به سمنان و بالعکس را از فردا 14 آبان ماه برقرار می کند.

برقراری پرواز سمنان-مشهد از فردا، استقبال سمنانی ها از اولین پرواز

به گزارش خبرنگاران- منوچهر فخری در جلسه انجام آخرین هماهنگی ها برای آغاز پروازهای فرودگاه سمنان اظهار کرد:هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فردا در راستای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پرواز مسافری مابین سمنان و مشهد مقدس را برقرار می کند.

وی ادامه داد: با انجام پروازهای مسافری از سمنان به مشهد مقدس و بالعکس، پروازهای فرودگاه سمنان به صورت مرتب و مستمر آغاز خواهد شد.

معاون استاندار با بیان اینکه فعلا این فرودگاه هر هفته دو پرواز انجام می دهد اضافه نمود: بر اساس برنامه های پیش بینی شده، پروازهای این جهت در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه سمنان انجام می شود و مردم و شهروندان هم استانی می توانند از این امکان استفاده کنند.

فخری ادامه داد: این پرواز در روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 09:45 از فرودگاه شهید هاشمی نژاد انجام و در ساعت 11:30 دقیقه در فرودگاه سمنان به زمین خواهد نشست. همچنین جهت برگشت این پرواز در همان روز سه شنبه در ساعت 12:10 از فرودگاه سمنان به مقصد فرودگاه مشهد مقدس برقرار می شود.

وی با بیان اینکه پرواز های این جهت پروازی بین سمنان و مشهد، با استفاده از هواپیماهای مدرن منطقه ای ATR72 انجام می شود گفت: پرواز های روز جمعه این جهت در ساعت 10:10 از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس به مقصد فرودگاه سمنان پرواز خواهد کرد و در ساعت 12:00 در فرودگاه سمنان به زمین خواهد نشست و مجددا در ساعت 12:35 دقیقه فرودگاه سمنان را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.

وی از استقبال از این فرودگاه و پیش فروش بلیت های اولین پرواز خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه اولین پرواز از مبدا فرودگاه سمنان به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس، با استقبال خوب و بسیار مطلوب مردم و شهروندان روبرو شد و در حال حاضر تمامی بلیت های این جهت پروازی به صورت کامل به فروش رفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15029

به "برقراری پرواز سمنان-مشهد از فردا، استقبال سمنانی ها از اولین پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز سمنان-مشهد از فردا، استقبال سمنانی ها از اولین پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید