برگزاری انتخابات فعالان هنرهای سنتی برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع دستی البرز از برگزاری انتخابات فعالان هنرهای سنتی برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز اطلاع داد.

برگزاری انتخابات فعالان هنرهای سنتی برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، علی عبادی، معاون صنایع دستی البرز از برگزاری انتخابات فعالان هنرهای سنتی برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز اطلاع داد.

او در این باره گفت: با توجه به اینکه طرح پیشنهادی مجمع مشورتی زنان البرز به همت دفتر امور بانوان استانداری البرز و با هدف شناسایی و معرفی ظرفیت های بانوان استان در همه عرصه ها و افزایش نقش زنان در فرایند تصمیم گیری های استانی در دست اقدام است.

او اضافه نمود: اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان البرز به عنوان متولی اصلی فعالیت های حوزه هنرهای سنتی در استان طی فراخوانی اقدام به دعوت از هنرمندان و فعالان این حوزه برای برگزاری انتخابات فعالان در این عرصه برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز کرد.

عبادی اضافه نمود: این انتخابات همزمان با مرکز استان در شهرستان های ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان نیز برگزار گشت که طی آن افرادی که بالاتری رای ها را در میان هنرمندان کسب نموده بودند به عنوان نمایندگان فعالان هنرهای سنتی در استان به این مجمع معرفی شدند.

معاون صنایع دستی البرز اضافه نمود: سهم شهرستان کرج در این مجمع سه هنرمند در رشته های زیورآلات سنتی، حکاکی روی چرم و طراحی سنتی بوده است و سهم شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد به ترتیب با دو هنرمند از رشته های تکه دوزی و قلمزنی و دو هنرمند از رشته های رودوزی های سنتی و تولیدات چرمی دست دوز بوده است. همچنین شهرستان طالقان نیز هنرمندی را در رشته گلیم بافی به این مجمع معرفی کرد.

عبادی گفت: همه کوشش مجموعه صنایع دستی استان، رشد و بالندگی هنرهای سنتی در کنار بازاریابی و فروش درست است. امید است حضور بانوان هنرمند در مجمع مشورتی زنان استان البرز برای ارائه راهکارهای مناسب به منظور رشد هنرهای سنتی در استان تاثیرگذار باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16990

به "برگزاری انتخابات فعالان هنرهای سنتی برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات فعالان هنرهای سنتی برای حضور در مجمع مشورتی زنان استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید