تبریز می تواند میزبان مسابقات بین المللی و مهم ورزشی باشد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا ساکت عصر امروز چهارشنبه بعداز قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات چهارجانبه تبریز به خبرنگاران گفت: تبریز این مسابقات را نیز به خوبی میزبانی کرد و مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

تبریز می تواند میزبان مسابقات بین المللی و مهم ورزشی باشد

وی سپس اضافه کرد: تمام تیم ها و بازیکنان از نحوه میزبانی و امکانات تبریز رضایت داشتند. جا دارد از مسئولان استانی و شهر تبریز برای برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کنم.

ساکت به رویداد تبریز2018 نیز اشاره نمود و گفت: تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای دنیا اسلام انتخاب گردیده و برای همین چندین رویداد مهم ورزشی در این شهر برگزار گردید و آنها نشان دادند میزبان خوبی هستند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال کشور با تاکید بر اینکه تبریز قابلیت بالای جذب توریسم ورزشی را دارد، گفت: این شهر می تواند بازهم مسابقات مهمی را میزبانی کند. همچنین تبریز هتل ها و زیرساخت های بالای جذب گردشگر را نیز دارد.

وی سپس در خصوص مسابقات فوتسال و قهرمانی ایران در این رقابت ها گفت: امروز ایران در فوتسال آسیا و دنیا به پایگاه قابل اعتمادی تبدیل گردیده است و به عنوان یک قدرت از تیم ملی فوتسال کشورمان یاد می گردد. ما توانایی میزبانی مسابقاتی با حضور تیم های اول دنیا همانند برزیل و آرژانتین را داریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1886

به "تبریز می تواند میزبان مسابقات بین المللی و مهم ورزشی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز می تواند میزبان مسابقات بین المللی و مهم ورزشی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید