تجهیز 5000 اتوبوس تهران به افشانه های ضد عفونی کننده

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در راستای تدابیر و تمهیدات گسترده این شرکت که از اولین روز شیوع بیماری کرونا در کشور به اجرا در آمده است، از تجهیز 5000 دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به افشانه های دستی حاوی مواد ضد عفونی کننده اطلاع داد.

تجهیز 5000 اتوبوس تهران به افشانه های ضد عفونی کننده

به گزارش خبرنگاران، محمود ترفع با بیان اینکه حفظ سلامت رانندگان اتوبوسرانی و شهروندان دو اولویت اصلی شرکت واحد است، گفت: اعتقاد داریم اگر همکاران ما که مسئولیت رانندگی اتوبوس در کلان شهر تهران را به عهده دارند، از سلامت کامل برخوردار باشند، در آن صورت می توانند به شکل شایسته به شهروندان خدمت نمایند.

وی با اشاره به اینکه به هر دستگاه اتوبوس اعم از خصوصی و عمومی، یک افشانه دستی حاوی مواد ضد عفونی نماینده تحویل داده ایم تا رانندگان برای حفاظت فردی، آنها را مورد استفاده قرار دهند، اظهار کرد: اتوبوس هایی که تا کنون به این افشانه ها مجهز نشده اند، ظرف دو سه روز آینده به این امکان تجهیز خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ترفع تاکید نمود: این افشانه ها در صورت مصرف، بلافاصله مجدداً شارژ می شوند تا رانندگان آنها را برای محافظت شخصی خود و در موارد ضروری مورد استفاده قرار دهند.

وی اظهار داشت: البته این امکان، ارتباطی به برنامه منظم ضد عفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی که بر اساس آن، 5000 دستگاه اتوبوس تهران هر روز حداقل چهار نوبت ضد عفونی می شوند، ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21717

به "تجهیز 5000 اتوبوس تهران به افشانه های ضد عفونی کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 5000 اتوبوس تهران به افشانه های ضد عفونی کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید