تحلیل کارشناس فوتبال عراق از شرایط حریف استقلال

به گزارش بلاگ پو، صفوان عبدالغنی، کارشناس فوتبال عراق معتقد است تیم فوتبال الشرطه به خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده نشده است و مسائل زیادی خصوصاً در خط دفاع دارد.

تحلیل کارشناس فوتبال عراق از شرایط حریف استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالغنی درباره ملاقات استقلال - الشرطه در هفته اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: امروز الشرطه وارد آزمون بزرگی می گردد و امیدواریم در بازی مقابل استقلال ایران پیروز باشد، اما این تیم مسائل اساسی خودش را حل نکرده و آن برطرف نقاط ضعف در عمق خط دفاع است. متأسفانه آماده سازی الشرطه در حد این مسابقات نبوده است و نمی دانم چرا تیم های بزرگ ما بازی های تدارکاتی مناسبی برگزار نمی نمایند.

استقلال یکی از بهترین تیم هاست و عبور از این تیم آسان نخواهد بود.، وی با بیان این جمله اضافه نمود: شاید تجربه الشرطه به این تیم در لیگ قهرمانان یاری کند خصوصاً با توجه به اینکه در گروه بسیار سختی قرار ندارد و تیم های حاضر در این گروه بهترین تیم های کشور های خودشان نیستند. اگر الشرطه از ابتدای فصل بازیکنان خارجی لازم را جذب می کرد شرایط متفاوتی داشت. این تیم در حال حاضر مدعی قهرمانی در لیگ عراق نیست، با این شرایط چطور می تواند مدعی قهرمانی آسیا باشد؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19767

به "تحلیل کارشناس فوتبال عراق از شرایط حریف استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل کارشناس فوتبال عراق از شرایط حریف استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید