تخصیص 26 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمد چگنی شامگاه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به اعتبارات شناور بودجه، گفت: در این زمینه پنج طرح اصلی داریم که قرار است از محل این اعتبارات اجرایی شوند.

تخصیص 26 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان

وی، بیان داشت: چند طرح دیگر نیز در قالب این اعتبارات دیده نشده که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به طرح تخریب و بازسازی مدارس، مطرح نمود: اعتبار مصوب در این زمینه 9 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که به صورت 100 درصدی تخصیص پیدا نموده است.

چگنی همچنین با اشاره به طرح تکمیل فضاهای نیمه تمام آموزشی با مشارکت خیرین، توضیح داد: در این زمینه نیز پنج میلیارد و 631 میلیون تومان مصوب شده که از این میزان چهار میلیارد و 631 میلیون تومان تخصیص پیدا نموده است.

وی، بیان داشت: برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس نیز پنج میلیارد و 539 میلیون تومان برای استان مصوب شده است که خوشبختانه این میزان به صورت 100 درصدی تخصیص پیدا نموده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تاکید بر اینکه هنوز موافقت نامه های ملی برای اختصاص اعتبار به استان مبادله نشده است، اضافه کرد: این اعداد تغییر پیدا می نماید و این اعتبارات تا امروز ابلاغ شده است.

چگنی همچنین با اشاره به طرح تکمیل فضاهای ورزشی، گفت: در این زمینه 900 میلیون تومان برای استان مصوب شده که مقرر شده که این اعتبار افزایش پیدا کند و در حال حاضر در حال دریافت تخصیص آن هستیم.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های آموزشی ملی و استانی، اضافه کرد: شش میلیارد و 649 میلیون تومان برای استان در این زمینه مصوب شده که این میزان کامل تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، بیان داشت: برای اجرای طرح تجهیزات مناطق محروم نیز 894 میلیون تومان مصوب شده که در حال دریافت تخصیص آن هستیم.

چگنی، توضیح داد: در مجموع از 30 میلیارد و 260 میلیون تومان اعتبار مصوب برای طرح های استان، 26 میلیارد و 322 میلیون تومان و معادل 87 درصد تخصیص گرفته ایم.

وی همچنین در بحث تامین قیر اجرای پروژه ها، گفت: در این زمینه طی سال جاری دو میلیارد و 350 میلیون تومان تخصیص گرفته ایم و 950 میلیون تومان نیز مانده سال گذشته را نیز گرفته ایم که در مجموع سه میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص قیر برای ایزوگام مدارس و آسفالت محوطه مدارس را داشته ایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3294

به "تخصیص 26 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 26 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های نوسازی مدارس لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید