ترقی: گفتمان دولتی ها جایی در فضای اجتماعی کشور ندارد، تکیه به دولت دیگر برای اصلاح طلبان سودمند نیست

به گزارش بلاگ پو، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: افت شدید محبوبیت دولت به دلیل مشکلاتی است که نتوانسته آن ها را حل نماید. بی دلیل نیست که اصلاح طلبان راه خود را از دولت جدا می کنند چرا که تکیه به دولت برای آن ها نفعی ندارد و سعی می کنند با نشان دادن فاصله، خود را از کاهش محبوبیت دولت دور نگه دارند تا حداقل تعدادی کرسی در مجلس کسب کنند.

ترقی: گفتمان دولتی ها جایی در فضای اجتماعی کشور ندارد، تکیه به دولت دیگر برای اصلاح طلبان سودمند نیست

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در خصوص تحرکات جدید دولت در سال انتخابات مجلس گفت: پس از انتخابات مجلس تنها یک سال از عمر دولت باقی است و دولت امسال در ارتباط با مجلس تنها به فکر ریل دو ساله خود برای بودجه و تصویب برنامه هایش است.

این فعال سیاسی با اشاره به افت شدید محبوبیت دولت به دلیل مشکلاتی که نتوانسته آن ها را حل نماید، گفت: دیگر دلیل ناتوانی دولت عدم جایگاه گفتمانش یعنی اعتدال در فضای اجتماعی کشور است. بی دلیل نیست که اصلاح طلبان راه خود را از دولت جدا می کنند چرا که تکیه به دولت برای آن ها نفعی ندارد و سعی می کنند با نشان دادن فاصله، خود را از کاهش محبوبیت دولت دور نگه دارند تا حداقل تعدادی کرسی در مجلس کسب کنند.

ترقی با اشاره به تمایل دولت به سمت نیروهای سفید و معتدل که گرایش شفاف و روشنی نداشته باشند تا دولت بتواند از فضای سیاسی آن ها نفع ببرد؛ خاطر نشان کرد: دولتی ها سعی می کنند کسانی که وابستگی شفاف سیاسی به اصلاح طلبان یا اصولگرایان نداشته باشند رای بیاورند.

وی اضافه نمود: برای این اتفاق دولتی ها به صورت غیرمستقیم با طرح دوقطبی سازی در جامعه دو طیف را با یک دیگر وارد رقابت می کنند تا از دل این رقابت، فرصت برای رای آوردن نیروهای سفید به ویژه در سایر شهرها به غیر از تهران فراهم شود چرا که با اختلاف میان دو جناح مردم به سراغ چهره ثالثی خواهند رفت که فارغ از اختلاف دو طیف است و این دست نفرات می توانند زمینه بهره برداری دولت از فضای مجلس را فراهم کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14700

به "ترقی: گفتمان دولتی ها جایی در فضای اجتماعی کشور ندارد، تکیه به دولت دیگر برای اصلاح طلبان سودمند نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترقی: گفتمان دولتی ها جایی در فضای اجتماعی کشور ندارد، تکیه به دولت دیگر برای اصلاح طلبان سودمند نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید