تشریح فرایند استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داوود بهبودی امروز در جلسه شورای راهبری توسعه استان که با حضور استاندار تشکیل شد، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه هیات دولت مبنی بر استقرار میز خدمت از اول تیر، بعد از ابلاغ دستورالعمل، نمایندگان دستگاه ها تعیین شد و دو همایش توجیهی- آموزشی برگزار گردید.

تشریح فرایند استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی

وی اضافه نمود: ما همچنین بازرسی میدانی از میز خدمت را در 45 دستگاه اجرایی انجام دادیم و در حال حاضر میز خدمت در 55 دستگاه اجرایی استان مستقر است.

بهبودی به چالش های موجود بر سر راه استقرار میز خدمت نیز اشاره و مواردی مثل عدم دریافت فهرست خدمات شناسه دار توسط تعدادی از دستگاه ها، ضعف در حذف واقعی مراجعه حضوری، ضعف در نصب نرم افزار میز خدمت در بسیاری از دستگاه ها و قطعی مکرر سامانه ها و بسترهای ارتباطی را از جمله این چالش ها مطرح کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم ایجاد هماهنگی های لازم برای اخذ استعلامات بین دستگاهی بدون حضور ارباب رجوع، تهیه نرم افزارهای مدیریت درون سازمانی میز خدمت، برگزاری دوره های آموزشی کارگاهی و عملیاتی و اطلاع رسانی خدمات در میز خدمت توسط رسانه ها تاکید نمود.

وی همچنین به ارائه گزارشاتی در ارتباط با اصلاح فرایندهای خدمات سازمانی (خدمات رو به مردم) دستگاه های اجرایی، تمرکززدایی وظایف دستگاه های اجرایی به شهرستان، بروزرسانی وب سایت دستگاه های اجرایی و برگزاری جلسات کارگروه توسعه مدیریت پرداخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 972

به "تشریح فرایند استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح فرایند استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید