تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در بوشهر به 226 نفر رسید

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا در بوشهر تا 8 اردیبهشت، 226 نفر در این استان به این ویروس مبتلا شدند.

تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در بوشهر به 226 نفر رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز، 8 اردیبهشت 226 نفر شامل 115 مرد و 111 زن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه نمود: از بیمار های جدید، زنی 32 ساله ساکن شهرستان بوشهر، مرد 32 ساله ساکن شهرستان کنگان و مردی 69 ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند.

کشمیری توضیح داد: دو بیمار کنگانی و دشتستانی با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمار بوشهری نیز بعد از مراجعه به بیمارستان به صورت سرپایی از آنان نمونه آزمایش ویروس کرونا گرفته شده و شناسایی شده اند که در منزل تحت مراقبت هستند.

وی با بیان اینکه تا امروز 56 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (226نفر) تا به امروز 140 نفر از آنان بهبود یافته و 65 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 10 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به راه اندازی 7 مرکز بیماری یابی در استان بوشهر، اضافه نمود: راه اندازی 13 مرکز بیمار یابی دیگر نیز در نقاط پرجمعیت استان در مدیریت بیماری کرونا تأثیر بسزایی خواهد داشت، زیرا در این مراکز، افرادی که به صورت سرپایی مراجعه می نمایند، افرادی که از مراکز دیگر ارجاع و یا کسانی که در تماس با موارد آلوده مثبت قطعی بودند شناسایی و آنالیز می شوند و اگر لازم باشد نمونه گیری و توصیه های لازم انجام می گردد و نتیجه در مدت یک روز اعلام و به این صورت جلو انتشار بیماری گرفته می گردد.

وی با تأکید بر توجه به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اعلام کرد: تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و بی توجهی به این مهم زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می دهد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: اگر به رفتار های پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله گذاری اجتماعی توجه نگردد، انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25269

به "تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در بوشهر به 226 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در بوشهر به 226 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید