تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه

به گزارش بلاگ پو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از لغو کلاس های آموزش رانندگی و نیز امکان تعویق تمدید معاینه فنی و گواهینامه های منقضی شده تا 15 اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک با حضور در جمع خبرنگاران درباره تهمیدات پلیس راهور برای مقابله با ویروس کرونا در اماکن تجمعی مرتبط با این پلیس اظهار کرد: بنا بر تدابیر اتخاذ شده، آن دسته از خودروها که معاینه فنی شان به اتمام رسیده تا 15 اردیبهشت امکان تردد بدون جریمه در سطح شهر را دارند بنابراین رانندگان می توانند دریافت معاینه فنی را به روزهای آینده موکل کنند.

هادیانفر در مورد گواهینامه های منقضی شده هم گفت: رانندگانی که گواهینامه رانندگی شان اعتبارش به پایان رسیده تا پایان 15 اردیبهشت برای تمدید گواهی نامه مهلت دارند و طی این مدت جریمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد آموزشگاه های رانندگی و فعالیت آنها نیز گفت: بنا بر ابلاغیه ای که صادر کردیم تمامی کلاس های آموزش رانندگی تعطیل شده و آزمون آیین نامه در هیچ جا برگزار نمی شود تنها آزمون عملی و با رعایت نکات لازم اجرا خواهد شد.

هادیانفر در مورد ازدحام در مراکز شماره گذاری که همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افزایش می یابد اظهار کرد: در این راستا توصیه ما به افرادی که قصد خرید و فروش خودرو را دارند این است که نقل و انتقال خودرو را به سال آینده موکل کنند اگر از طریق وکالت قصد انجام این کار را دارند می تواند مدت اعتبار وکالت نامه خود را افزایش دهند.

وی با تاکید بر این که مردم نباید نگرانی بابت شماره گذاری خودرو داشته باشند گفت: تهمیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده اما در مورد تعطیلی مراکز ستاد ملی مبارزه با کرونا در هر استان باید تصمیم بگیرد.

هادیانفر اضافه نمود: اگر مراکز شماره گذاری در هر استانی تعطیل شوند درخواست ما از شهروندان این است که به استان های مجاور مراجعه نکند.

وی درباره این که آیا امکان تعطیلی مراکز شماره گذاری وجود دارد یا خیر؟ گفت: فرمانده ناجا در این خصوص از هیات دولت پیگیری کرده و منتظر پاسخ آنها هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره ترخیص خودرو نیز گفت: پیگیر هستیم که تا اوایل هفته آینده امکان ترخیص خودرو از طریق دفاتر پلیس +10 انجام شود که در مرحله اول این طرح در 13 استان و کلانشهر اجرا خواهد شد و مردم می تواند با مراجعه به دفاتر +10 نسبت به ترخیص خودرویشان اقدام کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21177

به "تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق مهلت تمدید معاینه فنی و گواهینامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید