تقدیر از فعالان حوزه گردشگری خراسان رضوی

به گزارش بلاگ پو، هم زمان با هفته گردشگری بیش از 70 نفر از مدیران واحدهای برتر گردشگری و فعالان برتر این حوزه تقدیر شدند.

تقدیر از فعالان حوزه گردشگری خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، در مراسم تقدیر از فعالان گردشگری استان که در مجموعه تخت جمشید برگزار گردید، با بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری این مراسم قدردانی از زحمات فعالان گردشگری است که برای میزبانی از زائران و مسافران سنگ تمام گذاشته اند.

او به میزبانی شایسته تاسیسات گردشگری استان از زائران و گردشگران اشاره نمود و ادامه داد: مسافران و زائران که در واحدهای اقامتی این استان اسکان داشته اند با رضایت کامل استان را ترک نموده اند و به نسبت تاسیسات گردشگری که در استان داریم تخلفات این واحدها صفر است.

مکرمی فر اضافه کرد: ما سپاس گزار زحمات شما بوده ایم، مردم هم همواره قدردان بوده و خواهند بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تا آنجا که از ما برمی آید، پشتیبانی مادی و معنوی را دریغ نخواهیم کرد.

همچنین محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به طرح مثلث توسعه مالی فرهنگی استانداری خراسان رضوی اشاره نمود و گفت: توسعه اشتغال روستایی با یاری صنایع دستی و گردشگری راهدف گذاری نموده ایم.

وی ادامه داد: گردشگری خراسان رضوی فرآیند مطلوبی را طی می نماید که این به دلیل ظرفیت خاص و ویژه مشهد مقدس به عنوان دومین کلان شهر مذهبی دنیاست.

براتی توضیح داد: در حال حاضر سالیانه حدود 3میلیون مسافر و زائر خارجی به مشهد می آیند و در افق 1404 ورود 4میلیون زائر و مسافر خارجی پیش بینی شده که به این آمار دست خواهیم یافت.

او به نقش بخش خصوصی در فرآیند توسعه استان به ویژه در حوزه خدمت به زائران و مسافران اشاره نمود و گفت: چشم انداز جذب زائر و گردشگر مسئولیت ما در بخش دولتی و خصوصی را دو چندان می نماید و باید برای رشد و تعالی این استان از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان این که طرح مثلث مالی خراسان رضوی برای دیگر استان به الگو تبدیل شده است، گفت: در مدت شش ماه تعداد 100 معین مالی برای مناطق مختلف استان معین شده و حدود 92 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12863

به "تقدیر از فعالان حوزه گردشگری خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از فعالان حوزه گردشگری خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید