توطئه بر علیه زنوزی؟

به گزارش بلاگ پو، مدیران هزینه در تمام عمر مدیریت ورزشی شان، دست و چشم به جیب دولت داشتند، از فراگیر شدن فرمول مالک باشگاه تراکتور و رونق دریافت فوتبال خصوصی می ترسند.

توطئه بر علیه زنوزی؟

خبرورزشی: درست نقطه مقابل فوتبال دولتی که هزینه هایش را مستقیم از جیب دولت یا غیر مستقیم از جیب مردم برمی دارد، فوتبال خصوصی ایستاده که برای فوتبال از جیب خودش خرج می نماید. این نقطه تفاوت باعث شده بار ها مدیران فوتبال دولتی که آن ها را مدیران هزینه می نامند، با مدیران بخش خصوصی سرشاخ شوند.

این بار هم گروهی از مدیران هزینه روبه روی مالک تراکتور ایستاده اند. بعد از آنکه محمدرضا زنوزی در ورزش و مردم گفت: طرفداران استقلال و پرسپولیس به مرور متوجه می شوند حرف های من به نفع آنهاست گروهی از طرفداران سرخابی از خودشان پرسیدند واقعاً چرا وقتی می توان از فوتبال درآمدزایی کرد، باشگاه های محبوب آن ها می خواهند هزینه ها را از جیب طرفداران بیرون بکشند؟

همین زمزمه ها کافی بود تا مدیران هزینه احساس خطر نمایند و علیه مالک تراکتور خط تخریب راه بیندازند. آن ها که در تمام عمر مدیریت ورزشی شان، دست و چشم به جیب دولت داشتند، از فراگیر شدن فرمول مالک باشگاه تراکتور و رونق دریافت فوتبال خصوصی می ترسند.

در فوتبال خصوصی، هزینه ها کنترل می گردد و بخش خصوصی، چون از جیب خودش هزینه می نماید، دنبال به دست آوردن ابزار هایی برای درآمدزایی است و این چیزی نیست که خوشایند مدیران هزینه باشد. آن ها تمام هراس شان این است که باشگاه های خصوصی با تز های مالی به درآمدزایی برسند و فوتبال خصوصی فوتبال دولتی را شکست بدهد. در این صورت آن ها دیگر نمی توانند مستقیم و غیر مستقیم از جیب دولت و مردم پول بردارند و هر شکلی دل شان خواست ولخرجی نمایند.

به همین دلیل تا زنوزی در تلویزیون گفت می گردد در فوتبال به درآمد رسید و به طرفداران هم خدمات داد، نه این که هزینه ها را از جیب طرفدار برداشت، علیه مالک تراکتور موضع دریافتد و کوشش کردند با دامن زدن به بحث های فرعی مثل قرارداد تراکتور و آدیداس یا تعداد طرفداران تراکتور، حرف های مالی زنوزی را زیر سایه قرار بدهند.

اما واقعیت این است که فوتبال ما راهی غیر از خصوصی شدن ندارد و این مسیری که تراکتور با زنوزی می رود و می خواهد خرج فوتبال را با برنامه ریزی اصولی و سرمایه گذاری حرفه ای از خود فوتبال در بیاورد و طرفداران را هم در درآمد ها و منافع فوتبال سهیم کند، دیر یا زود در سایر باشگاه ها هم امتحان می گردد و فوتبال خصوصی با تمام کارشکنی های مدیران هزینه و حامیان شان، فوتبال دولتی را شکست خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12042

به "توطئه بر علیه زنوزی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توطئه بر علیه زنوزی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید