تولید داروهای نوترکیب زیستی توسعه می یابد

به گزارش بلاگ پو، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: یکی از مهم ترین اولویت های مهم ستاد در سال جاری، سهیم کردن صنایع و شرکت های بزرگ در تولید داروهای نوترکیب زیستی است.

تولید داروهای نوترکیب زیستی توسعه می یابد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری درباره تولید داروهای زیستی در کشور، بیان نمود: یکی از نیازهای امروز صنعت دارویی کشور، توسعه تولید داروهای نوترکیب است که این کار تنها با مشارکت صنایع بزرگ و شرکت های کلان اتفاق می افتد.

وی افزود: مشارکت صنایع بزرگ در تولید داروهای نوترکیب می تواند به رونق صنعت داروهای زیستی بیانجامد و ارزش اضافه کرده ای قابل توجه در کشور ایجاد کند.

بنا به گفته قانعی، بیماران زیادی در کشور هستند که استفاده از داروهای نوترکیب زیستی یک نیاز دایمی برای آنها است به همین دلیل باید راهی برای توسعه و رونق تولید این نوع داروهای حیاتی در کشور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بهترین راه رونق دادن به تولید داروهای زیستی، مشارکت صنایع بزرگ در این بازار پرسود و کاربردی است. ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی دارد که تولید صنعتی داروهای بیوتکنولوژی را به شرکت ها و صنایع بزرگ واگذار کند.

بیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

تولید داروهای نوترکیب زیستی توسعه می یابد

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: یکی از مهم ترین اولویت های مهم ستاد در سال جاری، سهیم کردن صنایع و شرکت های بزرگ در تولید داروهای نوترکیب زیستی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7797

به "تولید داروهای نوترکیب زیستی توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید داروهای نوترکیب زیستی توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید