جشنواره گیلاس آغاز گر تکمیل زنجیره های تولیدو ارزش افزوده

به گزارش بلاگ پو، معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: جشنواره گیلاس صحنه آغاز حرکتی جهت تکمیل زنجیره های تولید و ارزش افزوده است.

جشنواره گیلاس آغاز گر تکمیل زنجیره های تولیدو ارزش افزوده

به گزارش خبرنگار ، حاتمی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ایده جشنواره گیلاس صحنه را به نحو مطلوبی عملیاتی کرد.

هدایت حاتمی با اعلام این مطلب در جشنواره گیلاس گفت: حدود یکماه پیش ایده اجرایی برگزاری چنین جسنواره ای را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی در میان گذاشتم و امروز خوشحالم که بگویم این جشنواره بنحو مطلوبی در حال اجراست.

حاتمی افزود؛ این جشنواره آغاز حرکتی است جهت تکمیل زنجیره های تولید و ارزش اضافه کرده و هدف نهایی از برگزاری چنین جشنواره هایی شناساندن قابلیت های کشاورزی استان و ایجاد بسترهایی برای افزایش در آمد سرانه کشاورزان است.

وی سطح زیر کشت باغات استان را با توجه به درآمد حاصل از این عرصه برای باغداران، نسبت به استان های مستعد مطلوب ندانست وگفت: می بایست تلاش کنیم سطح زیر کشت باغات پرمحصول و مدرن را در استان افزایش دهیم و بازار آن را هم فراهم نمائیم.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ جشنواره های سال بعد با موضوع بخش خصوصی برگزار گردد.

انتهای پیام/ز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8462

به "جشنواره گیلاس آغاز گر تکمیل زنجیره های تولیدو ارزش افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گیلاس آغاز گر تکمیل زنجیره های تولیدو ارزش افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید