حجت حق وردی: اگر نساجی را می بردیم همه چیز عوض می شد، بازیکنان پیکان روزهای خوبی با جلالی داشتند

به گزارش بلاگ پو، حجت حق وردی، مدافع میانی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر نساجی را می بردیم همه چیز عوض می شد، ولی متأسفانه با این شکست، کادر فنی ما تغییر کرد.

حجت حق وردی: اگر نساجی را می بردیم همه چیز عوض می شد، بازیکنان پیکان روزهای خوبی با جلالی داشتند

حجت حق وردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد نتایج ضعیف پیکان در هفته های اخیر که در نهایت منجر به قطع همکاری این باشگاه با مجید جلالی شد، گفت: ما بعد از شکست برابر پرسپولیس امید زیادی داشتیم تا در سه بازی انتهای نتایج خوبی بگیریم و شرایط را تغییر دهیم، ولی متأسفانه این طور نشد. متأسفانه تیم ما با مشکل روحی و روانی روبرو بود و استرس شکست باعث شد تا نتوانیم این شرایط بحرانی را عوض کنیم. آقا مجید و دیگر اعضای کادر فنی هم در این مدت خیلی کوشش کردند، اما متأسفانه به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: اگر نساجی را می بردیم همه چیز عوض می شد. ما در این مسابقه نمایش خوبی داشتیم و اصلاً مستحق باخت نبودیم، اما در دقایق آخر گل خوردیم و به چیزی که لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم. در این مسابقه خیلی موقعیت از دست دادیم که اگر یکی دو تا از آنها تبدیل به گل می شد سه امتیاز را می گرفتیم و کادر فنی هم تغییر نمی کرد. به هرحال این اتفاقات رخ داد و در نهایت جلالی و باشگاه به این نتیجه رسیدند که همکاری شان تمام گردد.

مدافع میانی تیم فوتبال پیکان در انتها گفت: پیکان و بازیکنان این تیم در دو سه سال اخیر روزهای خوبی با جلالی داشتند و دوست نداشتیم این اتفاقات رخ دهد. ما سال جاری لیگ برتر را با هدف کسب سهمیه شروع کردیم، ولی متأسفانه شکست های اخیر باعث شد تا از هدف مان دور شویم. امیدوارم که در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3488

به "حجت حق وردی: اگر نساجی را می بردیم همه چیز عوض می شد، بازیکنان پیکان روزهای خوبی با جلالی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجت حق وردی: اگر نساجی را می بردیم همه چیز عوض می شد، بازیکنان پیکان روزهای خوبی با جلالی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید