حریفان تیم ملی والیبال در مرحله دوم معین شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دنیا به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات با کسب چهار پیروزی از پنج بازی , و با مجموع 11 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله دوم صعود کرد.

حریفان تیم ملی والیبال در مرحله دوم معین شدند

ملی پوشان ایران حال باید در گروه G این مرحله از مسابقات با تیم های آمریکا، بلغارستان و کانادا دیدار خواهند داشت. دیدارهای مرحله دوم از 30 شهریور ماه شروع و ملی پوشان ایران در شهر صوفیه بلغارستان به مصاف حریفان می رود.

د رمرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی دنیا 16 تیم حاضر در چهار گروه چهار تیمی دیدارهای خود را دنبال می نمایند. پس از انتها رقابت های این مرحله نیز صدرنشین های هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروه ها موفق به صعود به مرحله سوم خواهند شد.

در مرحله سوم نیز دو گروه سه تیمی تشکیل و تیم ها رقابت خواهند کرد که در انتها این مرحله هم دو تیم حذف و چهار تیم برای مشخص فینالیست ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت های قهرمانی دنیا والیبال هر چهار سال یکبار برگزار می گردد و تیم ملی ایران که در سال های 1970، 1998، 2006، 2010 و 2014 حضور داشته است موفق شد در دوره گذشته عنوان ششمی را کسب کند که بهترین مقام کسب گردیده در ادوار رقابت های قهرمانی دنیا برای والیبال ایران بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1706

به "حریفان تیم ملی والیبال در مرحله دوم معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان تیم ملی والیبال در مرحله دوم معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید