حل مشکل اجاره بها یا توافق با سازمان لیگ

به گزارش بلاگ پو، سوال این است که این مشکل با پادرمیانی وزیر ورزش حل شده یا سازمان لیگ و مدیریت مجموعه ورزشی آزادی خودشان درباره این دعوای تبلیغاتی به توافق رسیده اند؟

حل مشکل اجاره بها یا توافق با سازمان لیگ

حل مشکل اجاره بها یا توافق با سازمان لیگ

ماجرای بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی و اعلام مسوولان ورزشگاه برای پرداخت نکردن تبلیغات محیطی به جای طلبی که از دو باشگاه داشتند، مثل طوفانی به یکباره سر و صدا به پا کرد و آرام شد.

علی رغم اینکه گفته می شد، استقلال بازی با نفت مسجدسلیمان را باید در ورزشگاه تختی برگزاری کند اما مشکل حضور در آزادی حل شد و آن ها در زمین آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند. شاگردان وینفرد شفر که این هفته در آزادی بازی کرده اند تا سه هفته دیگر نیز در این ورزشگاه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

استقلالی ها 25 اسفند در آخرین بازی سال 97 با نساجی مازندران بازی هفته بیست ودوم را برگزار کرده و سپس دهم فروردین دربی را پیش رو خواهند داشت. آبی پوشان همچنین 14 فروردین در آزادی از سایپا میزبانی خواهند کرد.

با توجه به اینکه استقلالی ها قطعاً در طول این مدت اجاره بهایی به مدیریت ورزشگاه پرداخت نکرده اند باید دید این مشکل با پادرمیانی وزیر ورزش حل شده یا سازمان لیگ و مدیریت مجموعه ورزشی آزادی خودشان درباره این دعوای تبلیغاتی به توافق رسیده اند؟ ضمن اینکه قطعاً پرسپولیس هم مثل استقلال می تواند بازی های پیش روی خود را بدون هیچ مسئله ای در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

2 - 200

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5251

به "حل مشکل اجاره بها یا توافق با سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل اجاره بها یا توافق با سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید