خبرنگاران آب شیرین کن مجتمع گابریک جاسک راه اندازی می گردد

به گزارش بلاگ پو، بندرعباس- خبرنگاران- آب شیرین کن مجتمع گابریک در شهرستان جاسک تا هفته آینده راه اندازی می شود و با راه اندازی این آب شیرین کن شرایط آبرسانی به مجتمع گابریک به حالت عادی بر می شود.

خبرنگاران آب شیرین کن مجتمع گابریک جاسک راه اندازی می گردد

معاون بهره برداری آب و فاضلاب هرمزگان روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام نمود: این آب شیرین کن 500 متر مکعب در شبانه روز ظرفیت دارد که تا زمان تکمیل شبکه های توزیع با ظرفیت 300 متر مکعب فعالیت می نماید.

علاء امیریان نژاد اضافه نمود : آب این مجتمع که توسط سرمایه گذار آب شیرین کن تامین می شد، چاه و تاسیسات آبشیرینکن مجتمع گابریک سال گذشته در اثر سیل تخریب شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع سیل، چاه ذکر شده مجدد توسط سرمایه گذار لایروبی اما شرایط بهره برداری بدلیل آسیب هایی که به آن وارد شد، وجود نداشت و باید چاه جدید حفر گردد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با توافقی که اجرا شده مقرر شد تا زمان حفر چاه جدید تاسیسات آب شیرین کندر محل چاه تامین کننده آب فعلی روستاها نصب گردد.

امیریان نژاد ادامه داد: شبکه توزیع آب روستاهای تحت پوشش مجتمع گابریک نیز تا شهریور اصلاح و تعویض می گردد.

به گفته وی، آبفا به منظور ساماندهی شرایط فعلی توزیع آب، اقدام به اجرای شبکه توزیع آب در این روستاها نموده که در حال حاضر عملیات اجرایی شبکه توزیع 4 روستا در حال اجرا است.

15 روستا با جمعیت حدود هزار خانوار زیر پوشش این مجتمع هستند.

روستاهای زیر پوشش مجتمع گابریک حدود یکهزار خانوار هستند که از این تعداد فقط 300 خانوار انشعاب دارند که با ساماندهی شرایط فعلی، آبرسانی به روستاها مطلوب تر می گردد.

شهرستان جاسک دارای 60 هزار نفر جمعیت، 300 کیلومتر نوار ساحلی و 100 اثر طبیعی و تاریخی در فاصله 300 کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده و روستای گابریک نیز در 70 کیلومتری بخش مرکزی در شرق جاسک واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25747

به "خبرنگاران آب شیرین کن مجتمع گابریک جاسک راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آب شیرین کن مجتمع گابریک جاسک راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید