خبرنگاران بیمار سردشتی در نبرد با بیماری کرونا پیروز شد

به گزارش بلاگ پو، مهاباد- خبرنگاران- رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا با تلاش شبانه روزی کادر درمانی این شهرستان ضمن بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

خبرنگاران بیمار سردشتی در نبرد با بیماری کرونا پیروز شد

روژان قادری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: از مجموع نمونه های ارسالی از این شهرستان برای تشخیص بیماری کرونا تنها چهار مورد مثبت اعلام شده است که با بهبودی و ترخیص این مورد، هم اکنون سه نفر در بخش ایزوله بیمارستان تحت مراقبت بهداشت و درمان هستند.

وی ادامه داد: مردم باید توصیه های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند زیرا بهترین راهکار در این مورد حضور در منزل و به عبارتی قرنطینه خانگی است.

وی از شهروندان خواست، از تجمع در مراکز خرید، فروشگاه ها، خیابان ها و شب نشینی های گروهی خودداری کنند و نسبت به ضرورت نکات ایمنی و بهداشتی ویروس کرونا توجه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد: مشارکت مردم به خصوص ماندن در منزل می تواند نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از این بیماری داشته باشد از اینرو انتظار داریم شهروندان در صورت نیاز جدی و ضروری از منازل خود خارج شوند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

175 نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تا به امروز 6 نفر فوت کرده اند.

طبق آخرین آمار کشوری، 11 هزار و 364 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 514 نفر جان خود را از دست داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21848

به "خبرنگاران بیمار سردشتی در نبرد با بیماری کرونا پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمار سردشتی در نبرد با بیماری کرونا پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید