خبرنگاران رییس جمهوری سابق بولیوی با غلبه بر کرونا از بیمارستان مرخص شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری سابق بولیوی پس از درمان از بیماری کووید 19 روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شد.

خبرنگاران رییس جمهوری سابق بولیوی با غلبه بر کرونا از بیمارستان مرخص شد

به گزارش خبرنگاران، اوو مورالس رهبر حزب جنبش برای سوسیالیسم در پیغام توییتری نوشت: من از هیات پزشکی، کارمندان و خدمه بیمارستان لوس اولیوس بسیار ممنونم برای مراقبت هایی که از من داشتند و باعث ترخیص من شدند، احترام و تحسین من نسبت به آنها.

مورالس در ادامه نوشت: در این لحظات حساس، افراد مبتلا به ویروس برای نجات جان خود می جنگند تا کسی از خانواده غایب نشود. حمایت از دوستان و همسایگان مهم و نشانه از همبستگی است و به ما یاری می نماید تا با هم بر مسائل غلبه کنیم تا از این طریق پیش برویم.

به نوشته مورالس با اتحاد ما پیروز خواهیم شد و زنده خواهیم ماند.

در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بولیوی در 20 اکتبر (28 مهرماه سال 98) که در دور نخست مورالس پیروز شد، تظاهرات اعتراض آمیز و اعتصاب های گسترده ای در بولیوی شروع شد.

سناتور آنز پس از کناره گیری مورالس از ریاست جمهوری در 10 نوامبر (19 آبان ماه) و پناهنده شدنش به مکزیک، خود را رئیس جمهوری موقت بولیوی اعلام نمود. مورالس چندی بعد از مکزیک به آرژانتین رفت.

اما رئیس جمهوری مستعفی پس از پیروزی لوئیس آرسه در انتخابات 2020 بولیوی، همانطور که پیشتر اعلام نموده بود، در سالروز تبعید خود (18 آبان) به بولیوی بازگشت و دوباره رهبری جنبش سوسیالیسیم را به دست گرفت.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42091

به "خبرنگاران رییس جمهوری سابق بولیوی با غلبه بر کرونا از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس جمهوری سابق بولیوی با غلبه بر کرونا از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید