خبرنگاران شرط موفقیت تیم ملی فوتسال ب از زبان وحید شمسایی

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان موفقیت تیم ملی ب فوتسال را مشروط به هدفمند بودن آن می داند.

خبرنگاران شرط موفقیت تیم ملی فوتسال ب از زبان وحید شمسایی

وحید شمسایی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اینکه این روزها مشغول چه کاری است، گفت: از روز اولی که داستان کرونا پیش آمد، من دست از تمرین کردن برنداشتم، این هم به خاطر این است که به ورزش علاقه مند هستم. البته همه چیز در چارچوب رعایت مسائل بهداشتی بوده است.

وی درباره اینکه در هفته های گذشته در بعضی فعالیت های اجتماعی حضور داشته است، بیان کرد: مردم ما همواره در جاهای سخت پشت یکدیگر بودند. وقتی که این داستان کرونا پیش آمد من در کنار گروهی جهادی مشغول خدمت به مردم بودم تا در ماه رمضان کسی دچار مشکل اقتصادی نباشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد اینکه برای فینال لیگ چه راهکاری باید اندیشیده گردد گفت: تا زمانی که شرایط کرونا تعیین نگردد، نمی گردد حرفی زد اما هر چه هست باید فینال لیگ برگزار گردد تا قهرمان تعیین گردد. خوشحالم که از فصل آینده دیگر خبری از پلی آف در لیگ برتر فوتسال نیست.

شمسایی ادامه داد: حالا که جام دنیای یک سال عقب افتاده و احتمالا جام ملت های آسیا هم عقب می افتد، می گردد با آرامش در مورد لیگ تصمیم گرفت و البته لیگ فصل بعد را هم استارت زد چون در زمستان و پاییز موج دیگری از کرونا وجود دارد.

وی در مورد چگونگی تشکیل تیم ملی ب فوتسال اعلام نمود: اگر قرار باشد تیم ب تشکیل گردد تا برای تیم ملی اصلی پشتوانه باشد، بسیار خوب است اما اگر قرار است این تیم فقط چند ماه تشکیل گردد به درد نمی خورد. تیم های عظیم فوتبال و فوتسال دنیا هم یک تیم پشتیبان برای تیم اصلی دارند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان اضافه کرد: تیم ب باید هم اردو داشته باشد و هم در مسابقات شرکت کند تا بازیکنان با تجربه شوند. البته باید بدانیم که اولویت ما تیم عظیمسالان است و شرایط اقتصادی این تیم نباید زیر سوال برود ما هنوز پاداش جام دنیای را به تیم عظیمسال ندادیم. در مجموع اگر همه چیز سر جای خودش باشد این تصمیم خوبی است. اگر تشکیل تیم ب هدفمند باشد بسیار خوب است.

شمسایی در پاسخ به این سوال که به نظرش راهنمایی فنی تیم ب باید زیر نظر سرمربی تیم عظیمسالان باشد یا خیر گفت: این مساله را کمیته فنی تشخیص می دهد اما هدف این است که از تیم ب چند بازیکن به تیم اصلی برسد. واقعیت این است که در آخر هم باید این تیم زیر نظر سرمربی تیم ملی عظیمسالان باشد، بالاخره سیدمحمدکاظم ناظم الشریعه باید دخیل باشد. به نظرم باید در این مساله همکاری بین همه وجود داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26448

به "خبرنگاران شرط موفقیت تیم ملی فوتسال ب از زبان وحید شمسایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرط موفقیت تیم ملی فوتسال ب از زبان وحید شمسایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید