خبرنگاران مراکز درمانی قم 147 بیمار کرونایی را پذیرش کردند

به گزارش بلاگ پو، قم - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین شرایط بیماری کرونا در قم گفت: در شبانه روز گذشته 147 بیمار با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

خبرنگاران مراکز درمانی قم 147 بیمار کرونایی را پذیرش کردند

به گزارش عصر پنج شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر گفت: در 24 ساعت منتهی به اول آبان 82 بیمار جدید کرونایی در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان قم بستری شدند.

وی با اشاره به ترخیص 60 تَن از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند اضافه کرد: در حال حاضر 675 تَن مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری می باشند که شرایط 151 تَن از آنها وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین بیان نمود: در 24 ساعت گذشته 12 بیمار که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت بود نیز جان خود را از دست دادند.

شرایط کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا، موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36299

به "خبرنگاران مراکز درمانی قم 147 بیمار کرونایی را پذیرش کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز درمانی قم 147 بیمار کرونایی را پذیرش کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید