خبرنگاران وکیل فدراسیون فوتبال: افرادی که قرارداد ویلموتس را نوشته اند، باید توضیح بدهند

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- وکیل فدراسیون فوتبال، گفت: قرارداد با ویلموتس برداشتی از آن چیزی است که با کی روش اجرا شده بود و افرادی که آن را نوشته اند باید توضیح بدهند.

خبرنگاران وکیل فدراسیون فوتبال: افرادی که قرارداد ویلموتس را نوشته اند، باید توضیح بدهند

رضا شاه منصوری وکیل فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه فوتبال برتر، گفت: زمانی به این پرونده اضافه شدیم که ویلموتس دعوای خود را مطرح کرده بود و فدراسیون باید لایحه دفاعی خود را ارسال می کرد که تیمی متشکل از من، علی ملیح زاده و یک وکیل سوییسی تشکیل شد.

این وکیل ادامه داد: پرونده متولی نداشت و تنها صحبت هایی اجرا شده بود. مهلت تا 25 فوریه بود و نزدیک 55 لایحه بود و 200 صفحه پیوست داشت و شبانه روز باید این پرونده را مطالعه می کردیم. بعد از آن لایحه تنظیم و برای فیفا ارسال شد که این اقدامات در چهار روز انجام شد.

وی افزود: ویلموتس به فیفا گفت که غرامت و دستمزد وی داده نشده است. ما هم گفتیم که او به ترکیه آمد و 2 میلیون یورو گرفت و بعد از بازی با عراق ایران را ترک کرد و با وجود مکاتبه با فدراسیون فوتبال به ایران بازنگشت. اکنون در دعوا هستیم و نمی توانیم معایب و مسائل قرارداد را بگوییم. فعلا معذور هستم از توضیح دادن در مورد قرارداد و من تریبون فدراسیون فوتبال نیستم.

شاه منصوری گفت: افرادی که این قرارداد را نوشته اند باید توضیح بدهند. زمانی که کارم را شروع کردم، خیلی سوال کردیم تا متوجه شویم چه فردی نوشته است. بنظر می رسد این برداشتی از قرارداد کی روش است و مفاد ضعف آن برداشته است. این قرارداد هم در جهت قراردادهایی است که در باشگاه های ما نوشته می شود و متاسفانه باید پولش را هم پرداخت کنیم.

این وکیل افزود: در دنیا افرادی هستند که تخصص آنها نوشتن قرارداد است و ما افراد کاربلد داریم که باید از آنها استفاده شود. اگر سرپرست فدراسیون نبود، شرایط خیلی بدتر از این می شد. حتی ما وکلای فدراسیون اعتقادی به استفاده از وکیل خارجی نداشتیم اما تیم مدیریت قبلی خواست تا استفاده شود. فردی آمد که اصلا تخصصی در این زمینه نداشت و یک نفر سوییسی آمد که فرد کارنامه داری است و مبلغ آن به توانایی فدراسیون می خود، اما خواستیم مستقل نباشد. در نهایت شنیدم که وکیل سوییسی اخراج شد.

وی گفت: قرارداد ایده آل باید حافظ منافع شما در تمامی زمینه ها باشد. فدراسیون قرارداد را تنظیم کرده بود، اما زمان آن بسیار مهم است. چیزی که من یافته ام این است که صرفا چالش هایی که با کی روش داشته باشیم را دیگر نداشته باشد.

شاه منصوری در مورد اینکه امیدی به بازگشت شرایط پرونده به سود ایران در دادگاه عالی ورزش است، توضیح داد: اگر ما در فیفا برنده می شدیم به طور قطع طرف مقابل به دادگاه (کاس) شکایت می کرد. در دادگاه عالی ورزش، وکلا تغییر می کنند و همه چیز از اول بررسی می شود. بعد از اینکه پرونده تمام شد به طور مفصل در مورد کار درست و غلط صحبت می کنیم. در مورد این پرونده با خیلی از اساتید صحبت کردیم و نمی توان از آن ایرادی گرفت، اما جزئیاتی است که بعدا در موردش حرف می زنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32050

به "خبرنگاران وکیل فدراسیون فوتبال: افرادی که قرارداد ویلموتس را نوشته اند، باید توضیح بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وکیل فدراسیون فوتبال: افرادی که قرارداد ویلموتس را نوشته اند، باید توضیح بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید