خبرنگاران پرستاران پنسیلوانیا اعتصاب کردند

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- صدها تن از پرستاران ایالت پنسیلوانیا آمریکا به دلیل کمبود کادر درمان در بیمارستان ها دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.

خبرنگاران پرستاران پنسیلوانیا اعتصاب کردند

به گزارش خبرنگاران از روزنامه واشنگتن پست، نزدیک به 800 پرستار در پنسیلوانیا روز چهارشنبه در اعتراض به کمبود کادر درمان در بیمارستان ها و افزایش خطر ابتلای آنان به ویروس کرونا دست به اعتصاب زدند.

پرستاران معترض بر این باورند که کمبود کادر درمان قبل از همه گیری کرونا یک مشکل در بیمارستان ها بوده اما با شروع شیوع بیماری کووید 19 و هجوم بیماران به بیمارستان ها اوضاع بدتر شده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا کمبود کادر درمان در سراسر بیمارستان های این کشور به طور برجسته قابل توجه است و به تازگی نیز شماری از کارکنان بیمارستان ها برای بدست آوردن حقوق بیشتر و فضای ایمن تر محل کار خود را ترک نموده و این در حالی است که روز به روز با شیوع کرونا مراجعه بیماران به بیمارستان ها در حال افزایش است.

جو جنتیلیک پرستار معترض گفت: کمبود کادر درمان و کارکنان بیمارستان در حالی احساس می گردد که مراجعه بیماران حاد کرونایی بیشتر و شرایط آنان در بیمارستان ها بدتر می گردد.

وی اضافه نمود: بیماران آنقدر ضعیف شده اند که حتی نمی توانند دکمه تماس هشدار به کادر درمان را فشار دهند، اگر پیش از این چهار بیمار داشتم هم اکنون شمار آنان به هفت نفر رسیده و من نمی توانم به همه انان رسیدگی کنم.

شرکت زنجیره ای ترینتی که مالک 93 بیمارستان در 22 ایالت آمریکا است، می گوید: درحالی که فرایند شیوع ویروس کرونا افزایش یافته اعضای جامعه نگران استعفای پرستاران از ادامه کار هستند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون 11 میلیون و 761 هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و بیش از 255 هزار و 135 نفر جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبود یافتگان نیز در حدود هفت میلیون و 119 هزار نفر گزارش شده است.

آمریکا درحالی شاهد افزایش شیوع کرونا و افزایش مرگ و میر است که دولت ترامپ با توجه به عدم کسب پیروزی در انتخابات 2020 ریاست جمهوری مهار فرایند کرونا در کشور را متوقف نموده و تنها بر ادعاهای بی اساس انجام تقلب در انتخابات متمرکز شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38183

به "خبرنگاران پرستاران پنسیلوانیا اعتصاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرستاران پنسیلوانیا اعتصاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید