خبرنگاران 28 فروردین آخرین مهلت دریافت کد تاییدیه فعالیت واحدهای صنفی است

به گزارش بلاگ پو، بوشهر-خبرنگاران-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: آخرین مهلت ثبت اطلاعات و دریافت کدتاییدیه فعالیت واحدهای صنفی و صنعتی استان در سامانه وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir حداکثر تا ساعت 24 بامداد روز جمعه مورخ 28 فروردین ماه است.

خبرنگاران 28 فروردین آخرین مهلت دریافت کد تاییدیه فعالیت واحدهای صنفی است

سید حسین حسینی روز دوشنبه در این رابطه افزود: در راستای اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تمامی بنگاه های اقتصادی سراسر استان علاوه بر دریافت کد فعالیت صنفی باید نسبت به انجام پروتکل های بهداشتی بصورت دقیق و کامل در واحد مربوطه اقدام کنند.

وی بیان نمود: الزام های سلامت محیط و کار، شاغلان و مشتریان باتوجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد و همچنین برای کسب اطلاع از تمامی اطلاعات لازم می توانند بعد از این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار به آدرس https://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

حسینی ادامه داد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مشاغل پرخطر در سراسر استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان صنوف پرخطر و کم خطر و همچنین واحد های صنعتی و واحدهای خدماتی ضرورت دارد در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و کد مربوطه را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: فعالیت های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه ها، چایخانه ها، اماکن اقامتی، هتل ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه های بدنسازی و ورزشی ، روز بازارها و نمایشگاه ها، پاساژ و مجتمع تجاری مسقف باید علاوه بر ثبت نام در سامانه منتظر اعلام ستاد ملی جهت بازگشایی باشند.

وی یادآورشد: از واحدهای غذا فروشی ها نیز تنها بیرون برفقط مجاز به فعالیت بوده و در غیر این صورت برخورد قانونی خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23888

به "خبرنگاران 28 فروردین آخرین مهلت دریافت کد تاییدیه فعالیت واحدهای صنفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 28 فروردین آخرین مهلت دریافت کد تاییدیه فعالیت واحدهای صنفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید