خستگی کار دست استقلال داد، حضور نامجو مطلق در کادر فنی موثر است

به گزارش بلاگ پو، رضا جلولی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اصلی ترین مشکل استقلال درست از جایی آغاز شد که استراماچونی این تیم را ترک کرد و هفته های زیادی تیم بلاتکلیف بود. بعد از انتها یافتن نیم فصل نخست هم مدت زیادی طول کشید تا سرمربی جدید انتخاب گردد و در همه این مدت اردوی تدارکاتی، فصل بدنسازی و جابجایی از دست رفت تا کمبود بازیکن و بدنسازی نامناسب هم به مسائل تیم اضافه گردد.

خستگی کار دست استقلال داد، حضور نامجو مطلق در کادر فنی موثر است

پیشکسوت آبی پوشان اضافه نمود: در بعضی از پستها مثل مهاجم بازیکنان همطراز بودند و مثلاً وقتی دیاباته مصدوم می گردد، مطهری به خوبی جای او را پر می نماید و هیچ کمبودی هم احساس نمی گردد. اما در بعضی پستها این گونه نیست و فاصله بین بازیکنان اصلی و نیمکت زیاد است.

جلولی گفت: اگر استقلال کمبود بازیکن نداشت، هم در دربی پیروز می شد و هم مقابل الشرطه. اما خستگی و کمبود بازیکن باعث شد در دو بازی پی در پی که شایسته پیروزی بود، امتیازات مهمی در لیگ برتر و آسیا از دست بدهد.

وی اضافه نمود: دربی یک بازی معمولی نیست و به اندازه چند بازی انرژی بدنی و ذهنی از بازیکنان می گیرد. همین که تیم ما با همین ترکیب نصفه و نیمه می آید از تیم عراقی در عراق بعد از دربی مساوی می گیرد باید گفت نتیجه بسیار خوبی گرفته است.

مربی پیشین تیم های پایه آبی پوشان بیان داشت: فعلاً چاره ای نیست و مجیدی هم باید بپذیرد موجودی اش همین بوده و باید تا خاتمه فصل با همین نفرات کارش را دنبال کند. تنها کاری که در این مقطع می توان انجام داد توجه به ریکاوری های خوب و کاملاً علمی است. این ریکاوری ها می تواند تیم را برای بازیهای بعدی آماده کند.

جلولی توضیح داد: بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی اقدام هوشمندانه ای که صورت گرفت انتخاب نامجو مطلق به عنوان دستیار او بود. نامجو مطلق همه پارامترهای یک دستیار ششدانگ برای تیم را دارد و این بهترین انتخاب بود. تاثیرات حضور او روی نیمکت استقلال کاملاً مشهود است و مجیدی هم بهترین استفاده را از حضور نامجو مطلق انجام می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19866

به "خستگی کار دست استقلال داد، حضور نامجو مطلق در کادر فنی موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خستگی کار دست استقلال داد، حضور نامجو مطلق در کادر فنی موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید