دبیرکل سازمان ملل: عید نوروز، یک آغاز دوباره است

به گزارش بلاگ پو، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پیامی ضمن تبریک عید نوروز و شروع فصل بهار گفت: برای همه ما، این فرصتی برای تعهد دوباره مان در قبال صلح و شان انسانی است.

دبیرکل سازمان ملل: عید نوروز، یک آغاز دوباره است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه پیغام های تبریک رهبران دنیا به مناسبت عید نوروز، دبیرکل سازمان ملل پیغامی صادر کرد و به 300 میلیون نفر از مردم دنیا که این عید را جشن می گیرند، تبریک گفته است.

در پیغام دبیرکل سازمان ملل که روز پنجشنبه به دو زبان انگلیسی و فرانسوی منتشر شده، آمده است: نوروز برای بیش از 300 میلیون نفر از مردم در سراسر دنیا یک شروع تازه است، شروع یک سال جدید، روز اول بهار و زنده شدن دوباره طبیعت است.

دبیرکل سازمان ملل تاکید نمود: (نوروز) برای همه ما فرصتی است برای تاکید دوباره بر تعهدمان به صلح، حقوق بشر و شان انسانی، تقویت مذاکره، احترام متقابل، احترام گذاشتن به سیاره مان و ایجاد آینده ای که در آن هیچ کس نادیده گرفته نگردد.

گوترش اضافه کرد: روز بین المللی نوروز، روزی است که با روح دوستی، آشتی و همراهی جشن گرفته می گردد. من برای همه آنهایی که این روز را جشن می گیرند، آرزوی بهترین ها را دارم. امیدوارم که نوروز الهام بخش همه ما باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5616

به "دبیرکل سازمان ملل: عید نوروز، یک آغاز دوباره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل سازمان ملل: عید نوروز، یک آغاز دوباره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید