دروازه بان پیشین رئال مادرید در آستانه محرومیت 12 جلسه ای

به گزارش بلاگ پو، دروازه بان پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل توهین نژادی در یکی از بازی های لیگ دسته اول انگلیس ممکن است با محرومیتی سنگین روبرو شود.

دروازه بان پیشین رئال مادرید در آستانه محرومیت 12 جلسه ای

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی سان گزارش داد، کیکو کاسیا، دروازه بان تیم فوتبال لیدزیونایتد ممکن است به دلیل توهین نژادی به جاناتان لِکو، مهاجم سیه چرده تیم فوتبال چارلتون اتلتیک در بازی دو تیم در هفته نهم لیگ دسته اول انگلیس در تاریخ 28 سپتامبر، با 8 تا 12 جلسه محرومیت روبرو شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) پیش از این پرونده ای برای دروازه بان پیشین رئال مادرید باز کرده و او را در این ماجرا مقصر دانسته بود. این اتحادیه قرار است روز چهارشنبه تصمیم نهایی خود در مورد کاسیا 33 ساله را اعلام کند که احتمالاً محرومیتی طولانی مدت در انتظار او خواهد بود.

FA برای تصمیم گیری دقیق تر در این باره ضمن استفاده از لب خوان های حرفه ای برای بررسی فیلم های موجود از آن صحنه، از مترجمان اسپانیایی نیز بهره خواهد برد. اگر کاسیا از حضور در 12 بازی محروم شود، در اواسط ماه ژانویه سال جدید میلادی دوباره می تواند تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا را همراهی کند.

جان بروکس، داور دیدار تیم های چارلتون و لیدزیونایتد نیز در گزارش خود آورده است که خود توهین نژادی توسط کیکو کاسیا به جاناتان لِکو را شنیده است.

کاسیا بین سال های 2015 تا 2019 عضو تیم رئال مادرید بود و در طول سه فصل و نیم حضور در این تیم تنها در 43 بازی از رقابت های مختلف برای کهکشانی ها یه میدان رفت. او ماه ژانویه سال گذشته با قراردادی چهار و نیم ساله به لیدزیونایتد پیوست.

لیدزیونایتد که فصل گذشته تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفت، این فصل هم شروع بدی در لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپیونشیپ نداشته و با کسب 25 بازی از 14 بازی اول خود، در رده سوم جدول است و با وست برومویچ صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14661

به "دروازه بان پیشین رئال مادرید در آستانه محرومیت 12 جلسه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان پیشین رئال مادرید در آستانه محرومیت 12 جلسه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید