دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می شناسید نیست!

به گزارش بلاگ پو، نام آشنا به دلیل شیوه متفاوت به کارگیری رنگ و استفاده از طرح های شاد و سرزنده، امروز دزیگوال (Desigual) به عنوان برندی اسپانیایی در دنیای مد و فشن، یک نام شناخته شده است، در بیش از 72 کشور دنیا نمایندگی دارد و شعار خود زندگی زیباست (La vida es chula) را در هر یک از مجموعه هایش به تصویر می کشد.

دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می شناسید نیست!

داستان دزیگوال، از سال 1984 آغاز شد زمانی که توماس مِیر (Thomas Meyer) تصمیم گرفت به رویایش برای خلق لباس هایی که تفاوت های فردی را نشان می دهد، جامه عمل بپوشاند. پس پایه گذار برندی شد که در عین داشتن دیزاین های خلاقانه، به صرفه بود. از همان زمان برند دزیگوال با حفظ همین ارزش های اولیه گسترش پیدا کرد.

دزیگوال بر پایه این ایده شکل گرفته است که هر فرد به شیوه ای متفاوت لباس می پوشد، لباس هایی که به او یاری می نمایند احساسات مثبت خود را نمایان کند. بر این اساس دزیگوال کوشش می نماید با طراحی لباس ها، کیف و اکسسوری های زنانه و مردانه و بچگانه ای که به صرفه هستند، این امکان را به همه بدهد که سبک خاص خودشان را بسازند.

دنیایی از تجربه با دزیگوال

هر یک از مجموعه های این برند اسپانیایی تجربه ای تازه را به تصویر می کشد، ترکیبی تازه از رنگ های تند و خیره نماینده، استفاده از طرح های بدیع و نامتقارن و بر هم زدن قواعد برای رسیدن به یک دیزاین منحصربه فرد در هر تکه از استایل به شما یاری می نماید آنچه در ذهن دارید را به بهترین شکل بتوانید در استایل خودتان بازتاب دهید.

فرقی نمی نماید کدام را انتخاب کنید، یک لباس زنانه خیره نماینده، یک استایل مردانه خاص یا اکسسوری هایی که می توانند فرم کلی استایل شما را تغییر دهند؛ آنچه دزیگوال طراحی می نماید دارای یک قلب است، روح لباس ها را نشان می دهد و باعث می گردد هر تکه ای یک هویت مستقل داشته باشد.

هر لباسی می تواند در خود احساساتی را داشته باشد، احساساتی که بازتابی از درون فردی است که آن را می پوشد.

نمایندگی رسمی دزیگوال در خبرنگاران

خبرنگاران، نماینده رسمی برند اسپانیایی دزیگوال در ایران است، جایی که می توانید هم زمان با همه فروشگاه های این برند در هر نقطه ای از دنیا، جدیدترین مجموعه های به روز را ببینید.

در هر یک از مجموعه های این برند می توانید نشانه هایی ازشادی، انرژی، خوشبینی و جزییات راحت و در عین حال الهام بخش را پیدا کنید، نشانه هایی که استایل شما را به سبکی منحصربه فرد تبدیل می نماید و بازتابی از هویت شما است.

از قلم نیاندازید که زیباترین افراد شادترین آن ها هستند، پس با یک استایل شاد، جذابیت خودتان را دو چندان کنید.

همین حالا می توانید جدیدترین مجموعه فصلی دزیگوال را در خبرنگاران ببینید و یک استایل خلاقانه بسازید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجی استایل
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15183

به "دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می شناسید نیست!" امتیاز دهید

1 کاربر به "دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می شناسید نیست!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزیگوال، برندی که شبیه آنچه می شناسید نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید