دستور مهم فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال در آستانه بازی حساس حذفی خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، رویکرد ذهنی مجیدی شاید اولین قدم به سوی موفقیت باشد اما او و شاگردانش باید قابلیت پیاده سازی افکار و عقاید خود را هم داشته باشند.

دستور مهم فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال در آستانه بازی حساس حذفی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حذف غول ها در جام حذفی فکاهی نیست. از همان سال که بنای برگزاری جام حذفی در فوتبال ایران کلید خورد بزرگان بسیاری از این جام کنار زده شدند. استقلال خود بارها طعم تلخ حذف از این جام را چشیده است. جامی که بازنده فینالیست آن نیز به عنوان تیم حذف شده تلقی خواهد شد و فقط قهرمان است که در نهایت نامش در این جام به یادگار خواهد ماند.

استقلال، فصل پیش با رجحان مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی که با حضور مجیدی روی نیمکت هم همراه بود توانست خود را به فینال برساند اما در فینال ناگهان در یک نیمه 3 گل خورد تا فرهاد رویاهایش برای دستیابی به یک جام را از دست رفته ببیند.

از یاد نمی بریم تصویری را که بعد از آن شکست از مجیدی در فرودگاه تبریز ثبت شد. لحظه ای که او سرافکنده به شکست تیمش مقابل تراکتوری می اندیشید که در لیگ برتر هرگز نتایج خوبی به دست نیاورده بود.

حالا فرهاد در اندک زمانی دوباره با عنوان سرمربی به نیمکت استقلال بازگشته و باید دومین تجربه مربیگری خود در سومین دوره مربیگری اش در استقلال را در جام حذفی با بازی مقابل پیکان تجربه کند؛ دیداری که پنجشنبه برگزار خواهد شد و او و شاگردانش یک روز دیگر فرصت دارند تا تمام برنامه های تاکتیکی شان برای این میدان را روی کاغذ بیاورند.

مجیدی به رغم آنکه ابراز امیدواری نموده تا تیمش در لیگ برتر به نتایج مطلوبی برسد اما به خوبی می داند که دستیابی به جام لیگ برتر زمانی که دو تیم سپاهان و پرسپولیس شرایط امتیازی مطلوب تری نسبت به او و تیمش دارند سخت تر از جام حذفی خواهد بود. او نیک می داند که شاید جدی دریافت این جام از همین بازی آغازین بتواند انتها خوشی را در انتظارش قرار دهد و خاطره تلخ باخت فینال فصل پیش از ذهن طرفداران پاک گردد. مضاف بر آن دستیابی به جام در دوره سوم مربیگری بر اعتبار او خواهد اضافه نمود و فرهاد را به یک گزینه جدی برای فصل بعد هم تبدیل خواهد نمود.

مجیدی به دلایل شخصی و تیمی به شاگردانش اعلام نموده که باید در جام حذفی با همه قوا ظاهر شوند و این عرصه را جدی بگیرند. فرمانی که شاید از همین نقطه آغازین بتواند نیرو و انگیزه مضاعفی بر ساق های استقلال جاری کند تا این تیم در نهایت به جام قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

رویکرد ذهنی مجیدی شاید اولین قدم به سوی موفقیت باشد اما او و شاگردانش باید قابلیت پیاده سازی افکار و عقاید خود را هم داشته باشند.

پیکان تیمی است که از نظر نیروی انسانی شرایط متفاوتی با سایر تیم های متوسط لیگ برتر دارد. تیمی که حتی می تواند نیم نگاهی به رتبه پنجم یا ششم لیگ برتر نیز داشته باشد. پیکان با این رتبه فاصله امتیازی آنچنانی ندارد که این خود مؤید قدرت ذاتی آنها است.

از سویی پیکان در بازی نیم فصل اول مقابل استقلال نشان داد هرگز تیم دست و پا بسته ای نیست و می تواند چالش های بسیاری ایجاد کند. فوتبال پیکان در عین سادگی پیچیدگی های خاص خود را دارد که با حضور مهدی تارتار این رمزآلودگی بیشتر هم خواهد شد.

به واقع اگر مجیدی عزمش را جزم نموده از این میدان سربلند بیرون آید باید با درک بسیار زیادی از ویژگی های مثبت و منفی حریف گام به میدان رقابت با حریف بگذارد.

استقلال او در بازی با فولاد به رغم آنکه با پیروزی میدان را ترک کرد اما از نظر ایجاد موقعیت شرایط مطلوبی نداشت. این یک واقعیت است که مجیدی و همکارانش باید متوجه آن باشند و با هوش و ذکاوت بسیار گام به این بازی مهم بگذارند. احتمالاً فرهاد در این میدان از همان ترکیبی بهره خواهد گرفت که در بازی با فولاد شاهدش بودیم اما به هر شکل فرایند بازی های حذفی به گونه ای است که ممکن است در جریان بازی حتی کار به تغییر تاکتیک نیز کشیده گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45490

به "دستور مهم فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال در آستانه بازی حساس حذفی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور مهم فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال در آستانه بازی حساس حذفی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید