زیست شبانه در تهران تصویب شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب مصوبه مربوط به زیست شبانه یا تهران بیدار در شورای شهر گفت: این مسأله علاوه بر اهداف فرهنگی شب مردگی را از تهران دور می نماید.

زیست شبانه در تهران تصویب شد

به گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز شورا گفت: صحن امروز شورای شهر جزو جلسات پر بار شورای شهری ها بود چرا که لوایح یک فوریتی مربوط به عوارض که شهرداری به شورا ارسال نموده بود تصویب شد. همچنین دو طرح و لایحه یکی مربوط به تهران بیدار و زیست شبانه و دیگری مربوط به تخفیف های ویژه شهرسازی جهت ساخت هتل مورد بحث و تبادل نظر نهاده شد و اعضای شورا نظرات شان را مطرح کردند.

وی ادامه داد: تصویب لایحه تهران بیدار و زیست شبانه به صورتی انجام گرفت که هم به اهداف مورد نظر فرهنگی دست می یابیم و هم زندگی مردم با اجرای این طرح و لایحه ها دچار آسیب نخواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع تهران بیدار و زیست شبانه سبب می گردد که شهفرایندانی که دیر می خوابند و به موضوع فرهنگی علاقه مند هستند بتواند شب هنگام زمانی را با خانواده خود به این موضوع اختصاص دهند.

هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیش از این هیأت تطبیق فرمانداری قضیه زیست شبانه را رد نموده و ناجا خاطرنشان کرد این موضوع امکان تأمین امنیت ندارد، گفت: در حال حاضر این مسأله مربوط به نقاط محدودی از تهران است و ان شاءالله این مشکل با نیروی انتظامی و هیأت تطبیق رفع خواهد شد و آن ها نظرات شان را می دهند و مسئله ای را شاهد نخواهیم بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مسائل پارک حاشیه ای در پایتخت گفت: اینکه برخی از شهفرایندان از جمله مغازه داران و یا کارکنان ارگان های دولتی و مردم از فضا های عمومی شهر به عنوان فضای اختصاصی استفاده نمایند غیرقانونی است و جرم محسوب می گردد. به نظرم شهرداری و ناجا اقتدار لازم در برخورد با این موضوع نداشته و باید این موضوع رفع گردد.

رئیس شورای شهر تهران درباره اختصاص سند اتوبان همت به شهرداری گفت: بیشتر نقاط تهران سند مربوطه را برای شهرداری دارد، ولی برخی بر اساس این اسناد شکایت می نمایند و دادگاه می فرایند و یا اعلام می گردد فلان سند موقوفه است که به طور کلی شهرداری بخش حقوقی آن این قضیه را پیگیری می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42181

به "زیست شبانه در تهران تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیست شبانه در تهران تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید