سلام سخت گیتی پسند به مس در فینال

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان تیم های گیتی پسند و سن ایچ ساوه در سومین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان سن ایچ ساوه با نتیجه 5 بر 2 مغلوب گیتی پسند شد تا گیتی پسند حریف مس در فینال شود.

سلام سخت گیتی پسند به مس در فینال

در چارچوب سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال امروز (دوشنبه 12 اسفند) تیم گیتی پسند میزبان سن ایچ ساوه بود که گیتی پسند با نتیجه 5 بر 2 پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگاران، برای گیتی پسند محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، مرتضی عزتی، والکس رایموندو، پیمان حفیظی، بهزاد رسولی، محمدحسین درخشانی و الکس فالکون بازی کردند.

همچنین نادر حنیفی، علی مروتی، مهدی کریمی، محمد طاها نعمتیان، فرشید نادری، جامع بالایی، رضا تمیزی، امیرحسین غلامی، محمد امیر حسینی، محمد ناصر صفا، علی احسانی و محمد حسین فرحناک برای تیم سن ایچ به میدان رفتند.

با شروع بازی، گیتی پسندی ها صاحب توپ و میدان بودند و سن ایچی ها در نیمه خود دفاع می کردند و بیشتر به ضد حملات چشم دوخته بودند.

در دقیقه هفتم بازی سعید احمد عباسی با یک حرکت انفرادی خوب دروازه تیم سن ایچ را باز کرد، تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گیتی پسند پیگیری شود.

در دقیقه هشتم بازی شاگردان بیغم، صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که اصغر حسن زاده با یک پاس خوب شرایط گلزنی را مهیا کرد تا والکس رایموندو گل دوم تیم خود را بزند.

در دقیقه دهم بازی پیمان حفیظی اشتباه کرد و با از دست دادن توپ طاها نعمتیان گل اول تیم سن ایچ را به ثمر رساند.

در دقیقه 11 بازی، محمدحسین درخشانی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه بغل پا برای سومین مرتبه دروازه سن ایچ را گشود تا بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود گیتی پسند پیگیری شود.

در دقیقه 15 بازی از آنجایی که محدودیت 5 خطا تمام شده بود با خطای ششم سن ایچ صاحب پنالتی نقطه دوم شد که بهزاد رسولی دروازه بان دوم گیتی پسند ضربه علی مروتی را به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 17 بازی شاگردان اصغری مقدم باز هم صاحب پنالتی نقطه دوم شدند که این بار هم بازیکن سن ایچ ضربه خود را به بیرون زد تا بازی همچنان با نتیجه 3 بر 1 به سود گیتی پسند دنبال شود.

در دقایق پایانی گیتی پسند به دلیل محدودیت 5 خطا با احتیاط بیشتری بازی کردند و با وجود موقعیت هایی که دو تیم داشتند پیروز به گلزنی نشدند، تا نیمه نخست با همان نتیجه 3 بر 1 به سود شاگردان بیغم تمام شود.

با شروع نیمه دوم شاگردان اصغری مقدم انگیزه بیشتری برای جبران گل های خورده داشتند، اما سفیدپوشان گیتی پسند نیز موقعیت های خوبی برای ایجاد اختلاف داشتند، اما هیچ کدام از دو تیم پیروز به گلزنی نشدند.

در دقیقه 31 بازی محمدرضا سنگ سفیدی برای چهارمین مرتبه دروازه تیم سن ایچ را گشود تا کار شاگردان بیغم برای پیروزی در این دیدار هموارتر شود.

در دقیقه 34 بازی در حالی که تیم سن ایچ از سیستم پاور پلی استفاده می کردند، آلکس فالکون با توپگیری خوب دروازه خالی سن ایچ را گشود تا گیتی پسند با نتیجه 5 بر 1 از حریف خود پیش باشد.

در دقایق پایانی بازی در حالی که شاگردان اصغری مقدم از پاور پلی استفاده می کردند، طاها نعمتیان گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ثانیه های پایانی هیچ کدام از دو تیم گلی نزدند تا بازی با نتیجه 5 بر 2 به سود گیتی پسند تمام شود.

حواشی:

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ و محمد حسین عراقی زاده، قائم مقام باشگاه گیتی پسند این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

به دستور وزارت بهداشت و سازمان لیگ این بازی بدون تماشاگر برگزار گشت. همچنین مراسم ابتدای بازی انجام نشد.

پیش از شروع بازی حمید احمدی و مهران عالیقدر به سمت نیمکت سن ایچ رفتند و با جواد اصغری مقدم خوش و بش کردند.

علی حفیظی داور بین المللی اصفهانی در سالن حضور داشت و این بازی را از نزدیک نظاره کرد.

امیر مومنی و منصور مولایی مربیان تیم گیتی پسند به دلیل اخراج در بازی گذشته، این بازی را از جایگاه ویژه تماشا کردند. همچنین حسین فهیمی مقدم بازیکن گیتی پسند به دلیل مصدومیت در لیست حمید بیغم برای این دیدار نبود.

در دقیقه 28 بازی داور اصغر حسن زاده را با کارت زرد جریمه کرد که اعتراض شدید عوامل گیتی پسند و کادر فنی این تیم را به همراه داشت. ناظر بازی پس از این اتفاق، دستور به خارج کردن همه عوامل گیتی پسند از سالن داد تا بازی از سر گرفته شود.

محمد حسین عراقی زاده نیز پس از این تصمیم داور به کنار زمین رفت و با عباس دهقانپور ناظر داوری این بازی شروع به صحبت کردن کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21037

به "سلام سخت گیتی پسند به مس در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلام سخت گیتی پسند به مس در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید