تعداد قربانیان کرونا در دنیا از مرز 4 میلیون نفر گذشت

به گزارش بلاگ پو، داده های دانشگاه جان هاپکینز آمریکا از ابتلای 185 میلیون نفر به ویروس کرونا در سرتاسر دنیا و عبور تعداد قربانیان این بیماری ویروسی از مرز 4 میلیون نفر حکایت می نماید.

تعداد قربانیان کرونا در دنیا از مرز 4 میلیون نفر گذشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، دانشگاه جان هاپکینز واقع در شهر بالتیمور استان مریلند آمریکا گفت که تعداد مبتلایان به بیماری کووید -19 در سرتاسر دنیا بالغ بر 185 میلیون نفر می گردد که از میان این مبتلایان، بیش از 4 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

طبق داده های دانشگاه جان هاپکینز، سه کشوری که دارای بالاترین تعداد مبتلایان هستند، عبارتند از: ایالات متحده، هندوستان و برزیل.

ایالات متحده تا به امروز ابتلای 33.7 میلیون نفر از شهروندان خود به این بیماری و بعلاوه مرگ 606 هزار نفر از این بیماران را تأیید نموده است.

کشور هندوستان هم که در حال خروج از شیوع گسترده این بیماری در فصل بهار است، تا به امروز از ابتلای 30.6 نفر و مرگ بیش از 404 هزار نفر خبر داده است.

در برزیل هم حدود 18.9 میلیون مورد ابتلا به کووید -19 ثبت شده و این کشور با تأیید 528،500 مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری، پس از ایالات متحده در مرتبه دوم قرار می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51492

به "تعداد قربانیان کرونا در دنیا از مرز 4 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان کرونا در دنیا از مرز 4 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید