شکست سنگین پتربورو در روز پراشتباه تفضلی

به گزارش بلاگ پو، رایان تفضلی این فصل 12 بازی برای پتربورو انجام داده و روی هم 1036 دقیقه در زمین حضور داشته.ماحصل کوشش او، یک گل زده بوده اما پتربورو با حضور این مدافع ایرانی- انگلیسی گل های پرشماری نیز دریافت نموده.

شکست سنگین پتربورو در روز پراشتباه تفضلی

به گزارش خبرنگاران ،پتربورو یونایتد در هفته دوازدهم لیگ یک انگلیس، در حالی میزبان بارنزلی بود که طرفداران این تیم برای کسب سه امتیاز وارد استادیوم آباکس گردیده بودند. این اتفاق با بازی ضعیف شاگردان ایوانز رخ نداد. پتربورو با 4 گل مغلوب بارنزلی شد تا صدر جدول را در اختیار پورتسموث قرار بدهد.

گل های میهمان در دقایق 14،45، 69 و 90 به ثمر رسید و رایان تفضلی هم در خط دفاع پتربورو بازی پراشتباهی را به نمایش گذاشت. با این شکست، پتربورو 24 امتیازی ماند و به رده دوم جدول سقوط کرد. پورتسموث 27 امتیازی در صدر جدول قرار گرفته است و بخت اصلی صعود به چمپیونشیپ محسوب می گردد.

رایان تفضلی که همچنان امیدوار به حضور در اردوی تیم ملی ایران است، این فصل 12 بازی برای پتربورو انجام داده و روی هم 1036 دقیقه در زمین حضور داشته. ماحصل کوشش تفضلی، یک گل زده بوده اما پتربورو با حضور این مدافع ایرانی- انگلیسی گل های پرشماری نیز دریافت نموده.

پتربورو هفته سیزدهم باید به خانه اسکانتورپ یونایتد برود. تیم دوازدهم جدول رده بندی که می تواند تفضلی و هم تیمی هایش را به روند خوب گذشته برگرداند. اتفاقی که با توجه به شکست پرگل و خانگی مقابل بارنزلی، کمی بعید و البته سخت خواهد بود.

12

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2127

به "شکست سنگین پتربورو در روز پراشتباه تفضلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین پتربورو در روز پراشتباه تفضلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید