قول پیرلو به رونالدو

به گزارش بلاگ پو، سرمربی یوونتوس در آغاز کار خود در تیم تورینی به ستاره پرتغالی یک قول داد.

قول پیرلو به رونالدو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، حضور آندره پیرلو در نیمکت یوونتوس به عنوان سرمربی هیجان را به طرفداران بانوی پیر بازگردانده است. پس از یک فصل تلخ و شیرین با وجود فتح نهمین اسکودتو پیاپی، شکلی که تیم سری آ را به انتها رساند و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد احتیاج به یک تولد دوباره احساس می شد. به همین خاطر پیوستن پیرلو یک گام عظیم در این زمینه بود.

به نوشته رسانه های ایتالیایی کریستیانو رونالدو نسبت به این انتخاب نگاه مثبتی دارد. ستاره پرتغالی مانند دیگر هم تیمی هایش از انتها فصل به این شکل ناراضی بود و یک سال دیگر در حسرت فتح لیگ قهرمانان اروپا ماند. برای مهاجم یوونتوس جالب است پیرلو چگونه در تیم عمل خواهد نمود. از طرفی سرمربی ایتالیایی برای مسرور کردن ستاره تیمش تمام کوشش خود را می نماید.

او یکی از نخستین کارهایی که پس از معرفی به عنوان سرمربی یوونتوس انجام داد تماس با رونالدو بود. در این مکالمه محبت آمیز پیرلو نخستین قول خود را به ستاره پرتغالی داد تا رضایت این بازیکن را جلب کند. سرمربی ایتالیایی قول داد یک مهاجم شماره 9 بخرد تا بازیکن پرتغالی راحت در زمین کار خود را انجام دهد. برای این پست مهاجم مناسب میلیک است البته لاکازت و ادین ژکو از دیگر گزینه ها هستند. در روزهای آینده توافقی صورت خواهد پذیرفت و علاوه بر تقویت خط حمله، پیرلو، رونالدو را مسرور خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32393

به "قول پیرلو به رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول پیرلو به رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید