مسوولیت های اجتماعی نمایندگی های ایران خودرو در مناطق سیل زده

به گزارش بلاگ پو، در خدمات رسانی ایران خودرو به هموطنان سیل زده، تعدادی از نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت به کمک هموطنان سیل زده شتافتند.

مسوولیت های اجتماعی نمایندگی های ایران خودرو در مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگاران، برمبنای اعلام ایران خودرو، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در ایام نوروز 98، علاوه بر ارائه خدمات از پیش برنامه ریزی شده خود با عنوان جشنواره خدمات نوروزی، هم زمان با وقوع بحران سیل، بیش از 100 اکیپ ویژه به استان های گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام کرد و در مجموع بیش از 2000 خدمات خودرویی و 3000 نفرساعت خدمات غیر خودرویی اعم از خارج کردن خودروها از میان سیلاب و گل و لای، جابجایی لوازم مورد احتیاج مردم، توزیع مواد غذایی و… ارائه کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو همچنین اعلام نموده که همزمان با وقوع سیل در بعضی استان ها، درباره خدمت رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه های مجاز اقدام نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6179

به "مسوولیت های اجتماعی نمایندگی های ایران خودرو در مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسوولیت های اجتماعی نمایندگی های ایران خودرو در مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید