مشخصات دوربین گوشی پوکو C3 قبل از معرفی رسمی فاش شد

به گزارش بلاگ پو، شیائومی میخواهد گوشی پوکو C3 را در تاریخ 6 اکتبر معرفی کند و حالا که دو روز تا این اتفاق زمان باقی مانده، خود شرکت مشخصات دوربین آن را منتشر کرد.

مشخصات دوربین گوشی پوکو C3 قبل از معرفی رسمی فاش شد

با توجه به توییت اخیر حساب رسمی پوکو هندوستان (POCO India)، گوشی پوکو C3 قرار است روی پنل پشتی خود از سه دوربین بهره ببرد که به همراه فلش LED، در ماژولی مربعی با لبه های گرد قرار می گیرند. سنسور اصلی در این بین 13 مگاپیکسلی است که درکنار دو سنسور ماکرو و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی، وظیفه عکاسی و فیلم برداری را بر عهده دارند.

دوربین سلفی گوشی پوکو C3 نیز سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسل دارد که خب برای یک گوشی با این تعیینات، کافی به نظر می رسد. اما بدیهی است نباید از هیچ یک از دوربین های این گوشی انتظار ثبت تصاویر با کیفیتی را داشته باشیم.

با ویدیویی که منتشر شده به خوبی می توانیم ببینیم شیائومی پنل پشتی این گوشی را یکپارچه طراحی نکرده بلکه طراحی یک سوم بالای گوشی ساده و قسمت باقی مانده به نوعی هاشوردار به نظر می رسد. همچنین زیر ماژول دوربین، نام برند POCO به چشم می خورد که ظاهرا جز این، نوشته یا طراحی دیگری روی پنل پشتی وجود ندارد.

  • ارزان ترین گوشی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی به زودی راهی بازار می گردد

پوکو هنوز تعیینات کامل گوشی C3 را منتشر نکرده اما با توجه به شایعات، به نظر می رسد این گوشی یک محصول میان رده است. در واقع باید آن را نسخه دیگر ردمی 9C دانست که از پردازنده مدیاتک هلیو C35، نمایشگر 6.53 اینچی +HD و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که توسط یک شارژر 10 واتی به وسیله درگاه MicroUSB شارژ می گردد. البته ردمی 9C از بدنه ای با طراحی دوگانه بهره نمی برد و این می تواند نقطه اختلافی باشد بین این دو گوشی.

شیائومی در تاریخ 6 اکتبر (دو روز دیگر - 15 مهر 99) از گوشی پوکو C3 رونمایی می نماید. از بابت قیمت و بازار عرضه این محصول نیز خبری در اختیار نداریم اما انتظار می رود تا دو روز دیگر همه چیز در این رابطه تعیین گردد. شما عزیزان همچنین می توانید ویدیوی رسمی مربوط به تعیینات دوربین این گوشی را در زیر مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34861

به "مشخصات دوربین گوشی پوکو C3 قبل از معرفی رسمی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین گوشی پوکو C3 قبل از معرفی رسمی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید