معرفی فراوری کننده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

به گزارش بلاگ پو، گر به تازگی کسب و کار جدیدی را در حوزه عرضه موادغذایی آغاز نموده اید حتما به دنبال فراوری کننده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران هستید.به دلیل اهمیتی که زیبایی مبلمان و میز و جایگاه در دکوراسیون، جذب مشتری و نهایتا سودآوری کسب و کار شما دارد، اکیدا توصیه می کنیم تا در خرید آنها نهایت دقت را داشته باشید. عجله نکنید. بلکه با صبر و حوصله بسیار به دنبال بهترین فراوری کننده مبلمان کافی شاپ و رستوران باشید.

معرفی فراوری کننده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

البته این امر مستلزم صرف وقت بسیار در بازار است. اما با گشت و گذاری در اینترنت، مطالعه راهنمای خرید و خواندن نظرات مردم این کار برای شما بسیار آسان تر می شود.

در این مقاله نیز به همین موضوعات پرداخته شده است و در انتها بهترین فراوری نماینده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و میز و جایگاه رستورانی معرفی شده است.

این نکته را بخاطر داشته باشید که هر اندازه برای خرید میز و جایگاه رستوران هزینه کنید، درواقع برای کسب و کار خود سرمایه گذاری نموده اید.

اهمیت میز و جایگاه رستورانی در موفقیت کسب و کار

کافی شاپ و رستوران تنها محیطی برای خوردن غذا و میان وعده نیست. بلکه یکی از تفریحات زندگی امروز محسوب می شود. افراد به چنین محیط هایی می آیند تا با خانواده و دوستان خود اوقات لذت بخشی را سپری نمایند.

دکوراسیون، اولین ویژگی یک رستوران یا کافی شاپ است که باعث جلب توجه افراد می شود. عامل کلیدی در زیبایی دکوراسیون نیز در وهله اول مربوط به میز و جایگاه است.

پس از زیبایی، راحتی میز و جایگاه برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. آنها قرار است که حداقل یک ساعت روی جایگاه های رستوران شما بنشینند. اگر که این میز و جایگاه ارگونومی خوبی نداشته باشد احساس راحتی لازم را نخواهد داشت. درنتیجه باعث می شود تا مشتریان بلافاصله رستوران شما را ترک نمایند. قطعا این تجربه ناخوشایند باعث ترک همیشگی محل می شود. حتی با ارائه بازخورد منفی از ورود مشتریان جدید نیز جلوگیری می نماید.

سومین جنبه اهمیت موضوع آن است که میز و جایگاه های ارزان و بی کیفیت به معنای تحمیل هزینه های تعمیر و در مواردی حتی صرف هزینه مجدد برای خرید میز و جایگاه است. گاهی به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود که در آغاز کار خود به دنبال خرید میز و جایگاه های دست دوم باشند. این کار اشتباه بزرگی است. زیرا هم از زیبایی رستوران و کافی شاپ شما می کاهد و هم اینکه لوازم دست دوم دوام زیادی نخواهند داشت. بنابراین خرید میز و جایگاه دست دوم از نظر مالی نیز بصرفه نخواهد بود.

نکاتی که فراوری نمایندگان میز و جایگاه کافی شاپ و رستوران باید به آن توجه نمایند

مهمترین نکته ای که فراوری نمایندگان باید به آن دقت نمایند، توجه به اتصالات میز و جایگاه چوبی است. منظور از اتصالات در واقع کیفیت پیچ و مهره های کاربردی برای ساخت است.

میز و جایگاه ها از لوازم پرکاربرد در رستوران ها و کافی شاپ ها هستند. بنابراین امکان تغییر حالت در آنها بالا است. کیفیت اتصالات باعث می شود تا محصول استحکام بالایی نیز پیدا کند. ظاهر این اتصالات نیز مهم است. بایستی به گونه ای باشد که در ظاهر میز و جایگاه نمود نداشته باشد.

میز و جایگاه های فلزی استحکام بالاتری نسبت به انواع چوبی دارند اما زیبایی ظاهری میز و جایگاه های چوبی بیشتر است. بنابراین کیفیت اتصالات در خصوص مبلمان های چوبی اهمیت بیشتری نیز پیدا می نماید.

ضمن آنکه میز و جایگاه های چوبی به اتصالات بیشتری نیز احتیاج دارند تا از تغییر حالت آنها در طی زمان جلوگیری کند. برای مثال پشتی و تکیه گاه و پایه های جایگاه های چوبی بایستی به گونه ای باشد که با تکان های ساده و حتی محکم تر از آن نیز دچار تغییر حالت نشود.

جلب رضایت مشتری تنها با کیفیت خوب محصولات نیست که تامین می شود. بلکه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی نیز نقش مهمی در رضایتمندی آنها دارد.

ویژگی های بهترین فراوری نماینده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

کیفیت

اولین نکته کیفیت میز و جایگاه است. کیفیت به معنای دوام بالای محصول و درنتیجه رضایت مشتریان خواهد بود. مسلما صرف هزینه های چند باره برای خرید و میز و جایگاه مورد پسند هیچ رستوران داری نیست.

این مسئله خود نیز به کیفیت ساخت و متریال مصرفی باز می شود. اگر از متریال بازیافتی برای ساخت میز و جایگاه استفاده شود و یا ساخت محصول نیز با بی دقتی و عدم صرف وقت انجام شود، ضرر آن تنها متوجه مشتری نخواهد بود. بلکه متضرر اصلی فراوری نماینده خواهد بود که اعتبار خود را از دست می دهد.

بهره مندی از تجهیزات پیشرفته

دومین نکته حفظ و ارتقا کیفیت محصول است. این امر مستلزم بکار دریافت فناوری های روز در ساخت محصولات است. پیگیری تکنولوژی های جدید و کوشش برای بهره مندی از آنها، کلید اصلی موفقیت رقبا در صنایع مختلف و حتی چوب سازی است.

جلب رضایت مشتریان

جلب رضایت مشتری تنها با کیفیت خوب محصولات نیست که تامین می شود. بلکه خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی نقش مهمی در این رضایتمندی دارد. اگر می خواهید که مشتریان قبلی خود را از دست ندهید حتما این سیاست را در برنامه فروش خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مشتریان راضی قوی ترین ابزار تبلیغاتی برای کسب و کار شما هستند.

تنوع

چهارمین نکته مهم کوشش برای پیاده سازی تنوع در محصولات است. با گسترش شبکه های مجازی و درنتیجه سرعت بالای اطلاع رسانی، مصرف نمایندگان خیلی سریع از جدیدترین ترند های روز جهان آگاه می شوند. آنها به دنبال بروزترین و متفاوت ترین محصولات برای رستوران و کافی شاپ خود هستند.

چون بخوبی می دانند که مردم برای سپری کردن اوقات فراغت خود تمایل دارند تا خاص ترین محیط ها را تجربه نمایند. این تنوع تنها به طراحی ظاهری محصول محدود نمی شود. حتی جنس میز و جایگاه برای آب و هوای های متفاوت نیز اهمیت دارد.

معرفی بهترین فراوری نماینده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران

گروه فراوریی عاج فراوری نماینده میز و جایگاه رستورانی عرضه نماینده انواع لوازم چوبی مورد احتیاج رستوران ها و کافی شاپ ها و همچنین انواع میز ناهار خوری با کیفیت ساخت بالا و متریال درجه یک است. کلیه محصولات عاج 100% تهیه شده از چوب روسی یا نراد است که به دلیل داشتن مزایای قابل توجه بهترین نوع چوب مصرفی در صنایع ساخت لوازم چوبی است.

این چوپ به طور طبیعی دارای گره ها و نقش و نگار های زیبا می باشد. قابلیت رنگپذیری بالایی داشته و امکان پیاده سازی رنگ های مختلف روی آن وجود دارد.

نسبت به آب و هوا مرطوب و شرجی، موریانه و حشرات چوب خوار مقاوم است. در عین سبک بودن استحکام بالایی داشته و قیمت مقرون بصرفه ای نیز دارد.

کلیه محصولات این فراوریی را در سایت عاج جایگاه با گارانتی 18 ماهه و بدون واسطه عرضه می شود.

محصولات عاج دارای طراحی های کم جا هستند و برای فضاهای کوچک کافی شاپ ها و رستوران ها بسیار مناسب می باشند. برای فضاهای بزرگتر نیز امکان تغییر سایز محصولات وجود دارد.

برای سفارش محصولات میز و جایگاه چوبی گروه فراوریی عاج و اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02176217966

دفترفروش :02176217918

مدیریت فروش کارخانه : 2586414-0912

اینستاگرام: @ajsandali

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41821

به "معرفی فراوری کننده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فراوری کننده انواع جایگاه چوبی و میز کافی شاپ و رستوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید