منافی: پرسپولیس برابر الدحیل خوب بازی کرد، نیمکت نشینان در حد آسیا نیستند

به گزارش بلاگ پو، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید نیمکت نشینان این تیم در حد آسیا نیستند.

منافی: پرسپولیس برابر الدحیل خوب بازی کرد، نیمکت نشینان در حد آسیا نیستند

جواد منافی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل اظهار کرد: فکر می کنم که بازی خوبی را از پرسپولیس در این دیدار شاهد بودیم. آن طوری که الدحیل را بزرگ نموده بودند واقعا تیم قدرتمندی نبود. البته نسبت به یک تیم قطری قدرت خوبی داشت اما آن طور که دائم می گفتند این تیم بزرگ است این گونه نبود و ما عملکرد خاصی از بازیکنانش ندیدیم.

وی اضافه کرد: هم پرسپولیس و هم الدحیل فرصت های خوب گلزنی داشتند. البته فکر می کنم برانکو روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار نموده بود و روی یکی، دو صحنه فرصت گلزنی برای پرسپولیس ایجاد شد. باید قبول کنیم که باخت یک بر صفر به الدحیل در قطر نتیجه بدی نمی تواند باشد. البته اگر گل مساوی را زده بودیم شرایط خیلی بهتر می شد ولی این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: من فکر می کنم نیمکت پرسپولیس واقعا دست برانکو را بسته است. پرسپولیس فقط 12 بازیکن دارد که می توانند در آسیا بازی نمایند و سایر بازیکنان نیمکت نشین این تیم در حد آسیا نیستند. در بازی برگشت هم که سیامک نعمتی را در اختیار نخواهیم داشت که کار را سخت می نماید. باید برای بازی برگشت طوری برنامه ریزی گردد که تیم ابتدا دروازه حریف را باز کند و در ادامه دروازه خود را بسته نگه دارد تا شانس صعود داشته باشیم.

منافی در انتها با بیان این که مدافعان پرسپولیس باید دقت بیشتری در ارسال ها داشته باشند، گفت : هم محمد انصاری و هم حسین ماهینی در ارسال هایشان خوب عمل نمی نمایند و می بینیم که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. اگر این دو بازیکن که به خوبی پیش می روند به عقب برمی گردند روی ارسال های خود کار نمایند تیم می تواند فرصت گل بیشتری را به دست بیاورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1047

به "منافی: پرسپولیس برابر الدحیل خوب بازی کرد، نیمکت نشینان در حد آسیا نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: پرسپولیس برابر الدحیل خوب بازی کرد، نیمکت نشینان در حد آسیا نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید