منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد پوگبا؛ غیر ممکن است پوگبا در آینده به صورت آزاد از یونایتد جدا گردد

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- شیاطین سرخ به دنبال تمدید قرارداد هافبک فرانسوی خود هستند.

منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد پوگبا؛ غیر ممکن است پوگبا در آینده به صورت آزاد از یونایتد جدا گردد

به گزاش خبرنگاران، پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و طبق ادعای بعضی از رسانه ها، رئال مادرید به جذب او علاقه دارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، سران منچستریونایتد قصد دارند تا مذاکرات خود را با پل پوگبا بر سر یک قرارداد بلند مدت جدید شروع نمایند اما تا به امروز مذاکره ای به صورت رسمی میان طرفین انجام نشده است.

شیاطین سرخ کار آسانی برای تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی نخواهند داشت اما با این وجود، آن ها کوشش خود را برای تمدید قرارداد او انجام خواهند داد. غیر ممکن است که پوگبا در آینده به صورت آزاد از منچستریونایتد جدا گردد. در صورتی که رئال مادرید یا پاری سن ژرمن برای جذب او اقدام نمایند، سران منچستریونایتد شرایط را کنترل خواهند کرد و در بدترین شرایط ممکن، او را به فروش خواهند رساند.

مدیر برنامه هافبک فرانسوی شیاطین سرخ، مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد را تائید کرد. پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد که تا ژوئن سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد، در آستانه تمدید قرارداد خود با این تیم است. به نقل از اسکای ایتالیا، مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا تمدید قرارداد این هافبک فرانسوی را با منچستریونایتد تائید می نماید و در این رابطه می گوید:

پل پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند. او بازیکن بسیار مهمی برای منچستریونایتد به شمار می رود. آن ها پروژه مهمی دارند و پوگبا قطعا در این پروژه حضور خواهد داشت. منچستریونایتد در تابستان جاری هیچ پیشنهادی را برای فروش پوگبا نمی پذیرد و ما به زودی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد شروع خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که در فصل جاری، پل پوگبا در 21 مسابقه برای منچستریونایتد به میدان رفته است و پیروز شده تا یک گل به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز بدهد.

سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در مورد شرایط پوگبا گفت: پل بازیکن منچستریونایتد است و تا 2 سال دیگر با ما خواهد ماند و اطمینان دارم که روی بهترین عملکرد خود برای ما تمرکز دارد و ما نیز می خواهیم تا بهترین نمایش های او را ببینیم. در چند سال آینده مطمئنم که بهترین عملکرد را از پوگبا خواهیم گرفت.

از طرفی لوس بلانکوس در تابستان آینده به دنبال جذب یک هافبک خواهد بود. ادواردو کاماوینگا، هافبک دفاعی 17 ساله باشگاه رن مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید قرار گرفته است. به نقل از مارکا، رئال مادرید در تابستان آینده برای جذب یک هافبک اقدام خواهد نمود و هدف اصلی سران این تیم، به خدمت گیری ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان باشگاه رن فرانسه است. در صورتی که این باشگاه اسپانیایی پیروز به جذب کاماوینگا نگردد، برای جذب انگولو کانته، هافبک دفاعی باشگاه چلسی یا پل پوگبا، هافبک باشگاه منچستریونایتد اقدام خواهد نمود. ادواردو کاماوینگا تا سال 2022 با باشگاه رن قرارداد دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35866

به "منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد پوگبا؛ غیر ممکن است پوگبا در آینده به صورت آزاد از یونایتد جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد پوگبا؛ غیر ممکن است پوگبا در آینده به صورت آزاد از یونایتد جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید