نتایج ما با عقل جور در نمی آید، قدردانی از حضور پرشور هواداران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عبدالرزاق ممرک شامگاه امروز شنبه بعداز انتها رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که با قهرمانی تیم ژاپن و نایب قهرمانی افغانستان در تبریز همراه بود، گفت: در بازی امروز همه بازیکنانم نهایت تلاششان را کردند و به انها و کادر فنی و هواداران خداقوت می گویم. ما در این دوره عالی بودیم و سخت تلاش کردیم.

نتایج ما با عقل جور در نمی آید، قدردانی از حضور پرشور هواداران

وی با تاکید بر اینکه برنامه های خوبی در داخل افغانستان برای فوتسال داریم، ادامه داد: جوانان افغانستان از رشته فوتسال استقبال خوبی داشتند و الان هم سالن های بسیاری در حال ساخته شدن در افغانستان است. می خواهیم که مسئولان کشور افغانستان از فوتسال حمایت بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال افغانستان با اشاره به اینکه حاصل کار ما در افغانستان این تیم خوب است، گفت: از AFC درخواست داریم رویدادهای مختلف مرتبط با فوتسال را در افغانستان هم برگزار کند.

وی در خصوص تیم ژاپن و قهرمانی این تیم نیز گفت: به ژاپن تبریک می گویم. آنها تیم خوب و با برنامه ای داشتند که با برنامه آمده بود و مزد زحمات شان را هم گرفت.

وی با قدردانی از حضور پرشور هواداران افغانستان در تبریز گفت: امکان ندارد که چنین نتیجه ای به دست بیاید، مگر اینکه با عشق و با تمام وجود برای کشور کار و تلاش کنی. ما مهاجران زیادی داریم که سال ها از وطن شان دور بودند و وقتی می بینند که تیم کشورشان با امکانات بسیار کم به اینجا می رسد و با تیم های بزرگ بازی می کند برای آنها خیلی غرورآفرین است.

دیدار فینال رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا با قهرمانی تیم امید ژاپن در سالن پورشریفی تبریز به پایان رسید. بازی فینال این دوره از مسابقات شامگاه امروز شنبه در تبریز و با حضور هواداران تیم افغانستان برگزار و با قهرمانی تیم ژاپن به پایان رسید.

ماساشی اوساوا، یودای تاکاهاشی و هیروشی تابوچی گل های ژاپن و حمیدرضا حسینی تک گل افغانستان را در این بازی به ثمر رساند.

مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا با حضور 12 تیم به میزبانی تبریز برگزار شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8298

به "نتایج ما با عقل جور در نمی آید، قدردانی از حضور پرشور هواداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج ما با عقل جور در نمی آید، قدردانی از حضور پرشور هواداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید