نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان به ریاست معاون امور عمرانی استاندار زنجان با حضور کمیته های ده گانه در سالن شهید شهریاری برگزار گردید و به آنالیز پیش نویس دستورالعمل اجرایی ساماندهی و ارتقا خدمات سفر 97 پرداخت.

نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این جلسه به اسکان 12 هزار مسافر در نوروز 97 اشاره نمود و گفت: در اقتصاد گردشگری اسکان مسافران نسبت به تمکن و سطوح درآمدی گردشگران به صورت گران قیمت و ارزان قیمت پیش بینی شده است.

رحمتی ادامه داد: خدمات گردشگری یک کالاست و گردشگر در همه جای جهان مشتری محسوب می گردد.

او در خصوص مجموعه تولیدات فرهنگی نوروزی که در استان توسط دستگاه ها اتفاق می افتد، گفت: در مجموعه تولیدات فرهنگی که نوروز توسط دستگاه های اجرایی در استان اتفاق می افتد، 80 درصد اطلاعات مشترک وجود دارد و این امر موجب هدر رفت سرمایه ملی می گردد.

او در راستای صرفه جویی، پیشنهاد تجمیع تولیدات فرهنگی را داد.

مهرداد سلطانی، معاون امور عمرانی استانداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه توسعه گردشگری و سفر با مسائل فرهنگی گره خورده است، ادامه داد: موضوعاتی چون نحوه بستن زنجیر چرخ ، نریختن زباله در طبیعت و یا نرفتن به طبیعت بدون اطلاع از مسیر و بلد راه به کار فرهنگی احتیاج دارد که احتیاجمند کار مستمر و با مطالعه است.

همچنین در این جلسه مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از افزایش 120 درصدی بارش ها در سال زراعی جاری از اول مهرماه تا تا امروز اطلاع داد.

علی باقری گفت: در سال زراعی گذشته ما 38 میلیمتر بارندگی داشتیم که سال جاری از ابتدای مهرماه تاکنون این میزان به 83 میلی متر رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3522

به "نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید