نقشه ، محله های کروناخیز پایتخت

به گزارش بلاگ پو، جمع بندی اطلاعاتی که نشان می دهد ساکنان کدام مناطق شهر تهران باید بیش از پیش شیوع کرونا را جدی تر بگیرند، در نقشه ببینیم:

نقشه ، محله های کروناخیز پایتخت

خبرنگاران - حامد فوقانی: اول از همه که در-خانه-بمانیم را از قلم نیاندازید. دوم اگر برای خرید مایحتاج روزانه از خانه زدید بیرون، احتیاط کنید و اگر به هر دلیلی از سوی شرکت یا سازمان محل اشتغال، با وجود همه بخشنامه ها و دستورات ستاد کرونا، بیشتر از حد معین شده، مجبور شدید به سر کار بروید، همه جوانب را در نظر بگیرید. یکی از جوانب مهم، نقاط و محله هایی از شهر است که در آنها حضور پیدا می کنید؛ محله هایی که در آنها برای خرید، دریافت یک خدمت و ... حاضر می شوید. البته این در حالی است که در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز و چند شهر دیگر اپلیکیشن های مناسبی وجود دارند که شما را از خانه بیرون رفتن، بی احتیاج می نمایند.

در عین حال با همکاری میان وزارتخانه های کشور، ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهداشت و شهرداری تهران، اپ ها و سایت های اینترنتی برقرار شده اند که محله های پرخطر پایتخت را معین می نمایند.

اطلاعات مناطق پرخطر شهر تهران بر پایه تردد بیماران مبتلا به کرونا و خوداظهاری شهروندان راسخ شده است. پس یادتان نرود که تا می توانید اطلاعات خود و سطح سلامتی تان را در اپلیکیشن هایی مثل AC19 ، شهر من و سایت Salamat.gov.ir به ثبت برسانید.

در این میان آنچه از دیتای این اپ ها و سایت ها برمی آید، حاکی از این موضوع است که در تهران، مراکز شهر بیشترین خطر را دارند. اگرچه شاید جالب باشد که بدانید محله هایی مثل سعادت آباد، شهرک ولیعصر(عج)، تهرانپارس، نارمک و شهرک قدس در رتبه های بالای ریسک از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23439

به "نقشه ، محله های کروناخیز پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه ، محله های کروناخیز پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید