نمایشگاه ها اقدامی موثر در حمایت و تبلیغ صنایع دستی

به گزارش بلاگ پو، طراح و تولیدکننده شیشه های دست ساز هنری حاضر در نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: برگزاری نمایشگاه ها نوعی حمایت و تبلیغ برای تولیدات هنرمندان و صنعتگران است و مردم را بیش از پیش با هنرهای سنتی کشورمان آشنا می نماید.

نمایشگاه ها اقدامی موثر در حمایت و تبلیغ صنایع دستی

نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: اگر برگزاری این نمایشگاه ها مداوم و منظم باشد می تواند به رونق کار فراورینمایندگان صنایع دستی کمک کند.

او اضافه نمود: این دوره از نمایشگاه با نظم و برنامه بهتری نسبت به دوره های پیشین برگزار گردید. به طوری که از آغاز و مرحله ثبت نام گرفته تا جانمایی غرفه ها و ...، همه فعالیت ها با برنامه ریزی و انسجام خاصی صورت گرفت.

این فراوری نماینده شیشه های دست ساز تاکید نمود: می توان گفت این دوره به دلیل اجرای موسیقی های محلی و فعالیت های جنبی جاندارتر و با روحتر از گذشته در حال برگزاری است. به تبع آن استقبال مردم از غرفه ما هم خیلی خوب بوده است.

نوری ادامه داد: به دلیل تفاوت کار ما با همکارانمان در حوزه فراوری محصولات شیشه ای و وارد کردن ایده های جدید، با استقبال خوبی از سوی بازدیدنمایندگان روبرو شدیم و همه به نوعی علاقه دارند از محصولات ما خرید نمایند.

او از ایجاد خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات صنایع دستی به عنوان راهی مناسب به منظور ترغیب مردم به خرید این محصولات یاد کرد و گفت: باید طراحی ها به گونه ای باشد که مردم به عنوان یک ابزار و وسیله به این فراوریات نگاه نمایند.

نوری همچنین در سرانجام خاطر نشان کرد: مناسب سازی قیمت ها و تطابق آن با توان اقتصادی مردم از دیگر راه های ترغیب آنان به خرید صنایع دستی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1172

به "نمایشگاه ها اقدامی موثر در حمایت و تبلیغ صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه ها اقدامی موثر در حمایت و تبلیغ صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید