نماینده ایلام: اولویت همه وزارتخانه ها باید برطرف مسائل مردم باشد

به گزارش بلاگ پو، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امروز مشکل اقتصادی در کشور از هر چیزی بارزتر است و اشتغالزایی و تامین معیشت مردم باید در اولویت وزرا باشد.

نماینده ایلام: اولویت همه وزارتخانه ها باید برطرف مسائل مردم باشد

سلام امینی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اینکه وزرا برای ایفا کردن نقش خود باید چه مسائلی را در اولویت قرار دهند، بیان نمود: هر یک از وزارتخانه ها توضیح وظایف مربوط به خود را دارند اما امروز باید اولویت همه وزارتخانه ها برطرف مسائل کشور باشد. در حقیقت مشکل اقتصادی در کشور اظهر من الشمس است و معیشت مردم را دچار مشکل نموده است.

وی در ادامه توضیح داد: از سوی دیگر بیکاری در جامعه یکی از معضلات اجتماعی امروز است. نگاه وزارتخانه ها باید به اشتغالزایی و تامین معیشت مردم باشد. برای آینده نیز باید از امروز برنامه هایی تدوین گردد.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مسئله اشتغال و شرکت های تعاونی در برنامه های مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی کار دیده شد و در برنامه های وزیر راه و شهرسازی نیز مهمترین چیزی که اشاره شد و مورد انتظار همه نمایندگان نیز بود مشکل مسکن بود و آقای رئیس جمهور در سخنان خود در صحن مجلس اشاره کردند که وزارت راه و شهرسازی در تمامی زمینه ها به خوبی عمل کردند اما همچنان در بخش مسکن مسائلی وجود دارد. باید وزیر انتخاب شده این موضوع را در اولویت قرار دهد. ان شاءلله وزرا به قول هایی که دادند جامه عمل بپوشانند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2483

به "نماینده ایلام: اولویت همه وزارتخانه ها باید برطرف مسائل مردم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ایلام: اولویت همه وزارتخانه ها باید برطرف مسائل مردم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید